Aprilia Tuono 660 Factory Speed white
S námi vedle nešlápnete
2024
A
660
75 kW
169 kg
ne
4.9 l/100

Popis
GO BEYOND, RIDE FACTORY
Verze Factory znamená přidání další úrovně technologické dokonalosti a maximálního potěšení z jízdy k již tak vysokým standardům modelu Tuono 660. Vyšší výkon a nižší hmotnost jsou doplněny komplexním balíčkem elektroniky a nastavitelným odpružením, díky kterým budeš mít stroj za všech okolností plně pod kontrolou s co nejlepším poměrem váhy a výkonu.
Tuono 660 Factory redefinuje hranice možností.
Malá hmotnost, velký výkon
Model Tuono 660 Factory těží z lepšího poměru hmotnosti a výkonu, což je výsledek použití nové lehké lithiové baterie, která přispěla ke snížení celkové hmotnosti zhruba o 2 kg. Pohotovostní hmotnost tak klesla na 181 kg. Přidej k tomu plně nastavitelné přední a zadní odpružení a získáš tak mimořádně výkonný motocykl, kterému je těžké odolat.
Zdolej každou cestu
Maximální výkon se u Tuona 660 Factory zvýšil z 95 koní na 100 koní. Motor se může pochlubit ještě větším záběrem při akceleraci, a to díky použití kratšího koncového převodu s 16zubým pastorkem, což je o jeden méně než u Tuona 660. Všimni si také, že není k dispozici ve verzi, která by byla kompatibilní s licencí A2.
Odvážnější a drsnější Tuono
Tuono 660 Factory je věrné svému jménu s vestavěnou kapotáží, která je tajemstvím naháčů Aprilia a která poskytuje vynikající ochranu a dynamičtější jízdu. Další sportovní náboj dodává grafika Factory Dark a zadní kapotáž se sedlem v černé a červené barvě, která se spolu se sedlem spolujezdce a stupačkami dodává standardně.
Technické parametry
Motor
Počet válců | 2 |
Typ chlazení | kapalinou |
Zdvihový objem | 659 cm³ |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | AIRBOX S ČELNÍM SÁNÍM. 2 ŠKRTÍCÍ KLAPKA O PRŮMĚRU 48 MM, ELEKTRONICKÁ ŠKRTÍCÍ KLAPKA (RIDE-BY-WIRE MANAGEMENT) |
Kompresní poměr | 13,5:1 |
Typ motoru | ŘADOVÝ DVOUVÁLEC (APRILIA PARALLEL TWIN), 4-TAKTNÍ, KAPALINOU CHLAZENÝ S VODNÍM OLEJOVÝM CHLADIČEM A VÝMĚNÍKEM TEPLA, 4-VENTILOVÝ, DOHC S TICHÝM ŘETĚZEM NA PRAVÉ STRANĚ |
Výkon a Převodovka
Maximální výkon | 73.5 kW |
Maximální točivý moment | 67.0 NM (6.83 KGM) PŘI 8 500 OT./MIN |
Převodovka | 6 RYCHLOSTNÍCH STUPŇŮ S APRILIA QUICK SHIFT (AQS) NAHORU A DOLŮ |
CO2 emise | 116 g/km |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | DVOJITÝ KOTOUČ O PRŮMĚRU 320 MM. RADIÁLNÍ TŘMENY BREMBO SE 4 HORIZONTÁLNĚ PROTILEHLÝMI 32MM PÍSTY. RADIÁLNÍ ČERPADLO A KOVOVÉ OPLETENÉ BRZDOVÉ HADICE |
Zadní brzdy | KOTOUČ O PRŮMĚRU 220 MM; TŘMEN BREMBO SE DVĚMA SAMOSTATNÝMI PÍSTY Ø 34 MM. KOVOVÉ OPLETENÉ BRZDOVÉ HADICE |
Přední odpružení | PŘEVRÁCENÁ VIDLICE KAYABA Ø 41 MM S PRUŽINOU TOP OUT, HLINÍKOVÉ ČEPY PRO UPEVNĚNÍ RADIÁLNÍCH TŘMENŮ. NASTAVENÍ ODSKOKU, KOMPRESE A PŘEDPĚTÍ PRUŽINY. ZDVIH KOLA 110 MM |
Zadní odpružení | Asymetrické hliníkové zadní rameno. Zadní centrální tlumič s možností nastavení předpětí a odskoku. Zdvih 130 mm. |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 820 mm |
Pohotovostní hmotnost | 181 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Rozvor | 1370 mm |
D x Š x V | 1995 x 835 x 1095 mm |
Zadní pneumatika | 5.5”X17” KOLO Z HLINÍKOVÉ SLITINY. RADIÁLNÍ BEZDUŠOVÁ PNEUMATIKA: 180/55 ZR 17 (ALTERNATIVNĚ 180/60 ZR17) |
Přední pneumatika | 3.5”X17” KOLO Z HLINÍKOVÉ SLITINY. RADIÁLNÍ BEZDUŠOVÁ PNEUMATIKA: 120/70 ZR 17” |
Objem palivové nádrže | 15 litrů |
Typ rámu | HLINÍKOVÉ DVOURAMENNÉ ŠASI S ODNÍMATELNÝM POMOCNÝM RÁMEM SEDLA |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Piaggio
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Jan Novák
Ondřej Žyrek

Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci

Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.