Dopřej svoji motorce zimní All-inclusive - zaparkuj ji k nám do Prahy nebo Liberce a získej slevu na servis a náhradní díly.

Získej 10 % slevu navíc na všechno v kategorii výprodej s kódem EXTRA10.

Výprodej předváděcích motorek - vyber svoji vysněnou motorku za skvělou cenu!

Nejlepší nabídka roku! Vyber z akčních modelů Honda a ušetři až 60 000 Kč!

Obchodní podmínky - nákup nového motocyklu

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

pro prodej nových motocyklů společností K2 moto s.r.o. (dále jen „VOP“)

 

1.     Rozsah úpravy, platnost VOP

1.1.    Tyto VOP upravují vztahy mezi společností K2 moto s.r.o., IČO: 288 14 681, se sídlem Na okraji 335/42, Veleslavín, 162 00 Praha 6, zapsané v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze v oddíle C, vložka 272469 (dále je „prodávající“) a jinou právnickou nebo fyzickou osobou (dále jen „kupující“), vznikající při koupi motocyklů (dále jen „vozidlo“ či „předmět koupě“), a to v rozsahu, ve kterém nejsou odlišně upraveny písemnou dohodou nebo smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem (dále jen „občanský zákoník“).

1.2.    Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat v kupní smlouvě či v závazné objednávce. Odchylná ujednání v kupní smlouvě či v závazné objednávce mají přednost před ustanoveními VOP.

1.3.    Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

1.4.    Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.

1.5.    Tyto VOP jsou účinné od 1.9.2024.

 

2. Přijetí objednávky, uzavření kupní smlouvy

2.1.    Podpisem objednávky a VOP kupující navrhuje prodávajícímu uzavření kupní smlouvy. Ujednání upravující vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím uvedená v objednávce, která jsou odlišná od ustanovení VOP, mají přednost před ujednáními VOP.

2.2.    Okamžikem závazného potvrzení objednávky ze strany prodávajícího (její akceptací) vznikají mezi prodávajícím a kupujícím vzájemná práva a povinnosti. Tímto okamžikem dochází k uzavření kupní smlouvy, a to v obsahu upraveném závaznou objednávkou a jejím potvrzením (kupní smlouvou) a těmito VOP.

2.3.    Akceptace objednávky ze strany prodávajícího se provede tak, že prodávající připojí na objednávku svůj podpis a razítko.

2.4.    Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí.

2.5.    Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se předmět objednávky již nevyrábí nebo neprodává. V případě, že tato situace nastane, prodávající neprodleně kontaktuje kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující již zaplatil zálohu, bude mu tato částka vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho bankovní účet. Na kupní smlouvu se hledí, jako by nikdy nebyla uzavřena. 

2.6.    V případě, že kupující objednávku po její akceptaci a ještě před převzetím předmětu koupě zruší, je k platnému zrušení již uzavřené kupní smlouvy nutný souhlas prodávajícího. V případě, že prodávající takový souhlas udělí, uhradí kupující náklady spojené s dopravou, skladováním, manipulací a administrativou objednaného předmětu koupě ve výši 25 % z kupní ceny (kupní cena včetně DPH). Prodávající je oprávněn započíst si nárok na takto vynaložené náklady proti složené záloze na uhrazení kupní ceny.

  

3. Záloha, Kupní cena 

3.1.    Kupující je povinen zaplatit zálohu dle zálohové faktury, a to v hotovosti nebo na účet prodávajícího, který je uveden na faktuře. V případě financování prostřednictvím leasingu/úvěru je kupující povinen uhradit částku odpovídající akontaci. Pokud bude zaplacení zálohy realizováno bankovním převodem na účet prodávajícího, je za splnění této povinnosti kupujícím považován den, ve kterém byla příslušná částka připsána na účet prodávajícího. V případě nezaplacení sjednané zálohy ve stanoveném termínu je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. 

3.2.    Zbývající část kupní ceny, včetně případného zvýšení ve smyslu níže uvedeného jednání, zaplatí kupující nejpozději k okamžiku převzetí předmětu koupě, a to hotově na pokladně, převodem na účet nebo prostřednictvím leasingu/úvěru. Zákonný limit pro hotovostní platby tímto ujednáním není dotčen.

3.3.    Kupní cena předmětu koupě je stanovena na základě ceníku platného v den uzavření kupní smlouvy. 

3.4.    Ke zvýšení celkové kupní ceny předmětu koupě dojde v případě, když v době mezi uzavřením kupní smlouvy a ujednaným termínem dodání dojde ke zvýšení ceny vozidla ze strany výrobce nebo když dojde k dohodě mezi prodávajícím a kupujícím na změně specifikace nebo přídavku k vozidlu. O jakékoli změně kupní ceny a důvodech, které k ní vedly, budou obě strany informovány písemně. Kupující je povinen uhradit rozdíl mezi původně sjednanou cenou a novou cenou, a to nejpozději před převzetím předmětu koupě.

V případě podstatného zvýšení kupní ceny předmětu koupě z důvodu zvýšení ceny vozidla ze strany výrobce má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit. Za podstatné zvýšení kupní ceny se považuje zvýšení kupní ceny o více než 15 %.

 

4. Dodání předmětu koupě

 

4.1.    Není-li dohodnuto jinak, rozumí se dodávkou přistavení vozidla na dohodnuté místo v dohodnutou dobu (dále jen „dodávka“).

4.2.    Prodávající a kupující tímto výslovně sjednávají, že předmět koupě bude dodán ve lhůtě nejpozději do 3 měsíců ode dne zaplacení zálohy na kupní cenu. Dojde-li k překročení této dodací lhůty u vozidel se sériovou výbavou o 1 měsíc a u vozidel se zvláštní výbavou o 2 měsíce, má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit a prodávající má povinnost vrátit kupujícímu zaplacenou zálohu.

To neplatí v případě, že k překročení dodací lhůty dojde z důvodu:

a)     že výrobce vozidla nedodal prodávajícímu předmět koupě v dodacích lhůtách a termínech a/nebo

b)    vyšší moci, stávky, živelné pohromy, epidemie, pandemie, války nebo občanských nepokojů, či jiné nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky.

V takovém případě může kterákoli ze stran od smlouvy odstoupit v případě, že dojde k překročení dodací lhůty o více než 3 měsíce.

Odstoupení od smlouvy je vždy třeba učinit písemným sdělením doručeným druhé straně, a to včetně emailové komunikace. Odstoupení od smlouvy je účinné okamžikem doručení druhé straně.

4.3.    Pro případ, kdy je kupující v postavení spotřebitele, si tímto strany ve smyslu ust. § 2159 odst. 1 občanského zákoníku výslovně ujednávají odlišný čas plnění tak, jak je uvedeno v předchozím ustanovení.

4.4.    Dodací lhůty počínají běžet od okamžiku zaplacení zálohy na kupní cenu. Zaplacením se rozumí připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího, nebo předání zálohy prodávajícímu v hotovosti.

4.5.    Veškeré údaje o objemu, výkonu, mírách, a vahách, spotřebě pohonných hmot, provozních nákladech atd. předmětu koupě uváděné prodávajícím v kupní smlouvě, resp. objednávce, popř. jež jsou uváděny v propagačních materiálech výrobce, jsou nezávazné a orientační a nejsou zaručením vlastností předmětu koupě.

4.6.    Konstrukční změny a změny formy, odchylky od barevného odstínu, jakož i změny objemu dodávky ze strany výrobce jsou během dodací lhůty vyhrazeny a kupující s nimi souhlasí, pokud uvedenými změnami nedojde k podstatným změnám předmětu koupě, resp. objednávky, a pokud se nejedná o změny v neprospěch kupujícího.

 

5. Převzetí předmětu koupě

5.1.    Prodávající vyrozumí kupujícího o termínu a místě dodání předmětu koupě, a to prostřednictvím emailové komunikace a/nebo telefonické komunikace.

5.2.    Kupující je povinen převzít předmět koupě nejpozději do 14 dnů ode dne uvedeného ve vyrozumění dle předchozího ustanovení. Podmínkou převzetí předmětu koupě je uhrazení celé jeho kupní ceny. V případě, že kupující ve lhůtě 30 dnů ode dne uvedeného ve vyrozumění dle předchozího ustanovení nesplní podmínky řádného převzetí předmětu koupě a předmět koupě proto nepřevezme, je povinen zaplatit prodávajícímu skladovací poplatek ve výši 250,- Kč za každý, byť i jen započatý kalendářní den prodlení s řádným převzetím předmětu koupě.

5.3.    Pro případ, kdy je kupující v postavení spotřebitele, si tímto strany ve smyslu ust. § 2159 odst. 3 občanského zákoníku výslovně ujednávají výši úplaty za uskladnění tak, jak je uvedeno v předchozím ustanovení.

5.4.    Převzetí vozidla potvrzuje kupující svým podpisem, u právnických osob podpisem oprávněných zástupců.

5.5.    V případě, že dojde na pokyn kupujícího k odmontování příslušenství vozidla, je kupující povinen si takové příslušenství převzít nejpozději do 14 dnů ode dne uvedeného ve vyrozumění. V případě, že si kupující takové příslušenství vozidla včas nepřevezme, je povinen zaplatit prodávajícímu skladovací poplatek ve výši 250,- Kč za každý, byť i jen započatý kalendářní den prodlení. V případě prodlení delším než 60 dnů je prodávající oprávněn takové příslušenství zpeněžit a z výtěžku uspokojit svou pohledávku ze skladování.

 

6. Nabytí vlastnického práva

6.1.    Kupující se stává vlastníkem předmětu koupě jeho převzetím a zaplacením celé kupní ceny předmětu koupě.

 

7. Práva z vadného plnění

7.1.    Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2.    Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží majícího charakter spotřebního zboží, v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. Práva z vadného plnění se uplatňují u prodávajícího, a to v režimu upraveném v ust. § 2165 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“). Na kupujícího v postavení podnikatele se použije právní úprava v OZ.

7.3.    Prodávající odpovídá kupujícímu, který je v postavení spotřebitele, že vozidlo při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že vozidlo odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a jiným ujednaným vlastnostem, je vhodné k účelu, pro který jej kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností je vozidlo vhodné k účelu, k němuž se vozidlo tohoto druhu obvykle používá. Uvedené výše se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost vozidla liší a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.

V případě, že je kupující v postavení spotřebitele a vada se projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

7.4.    Má-li vozidlo vadu, může kupující, který je v postavení spotřebitele, požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat opravu vozidla nebo dodání nového vozidla bez vady, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by vozidlo mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.

Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by vozidlo mělo bez vady.

Prodávající odstraní vadu ve lhůtě uvedené v ust. 7.7. VOP.

Nepřevezme-li kupující, který je v postavení spotřebitele či podnikatele, věc ve lhůtě 14 dnů poté, co jej prodávající vyrozuměl o možnosti vozidlo po opravě převzít, použije se ve smyslu § 2159 odst. 3 občanského zákoníku ust. 5.2. VOP obdobně.

Kupující, který je v postavení spotřebitele, může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud a) prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2 občanského zákoníku, b) se vada projeví opakovaně, c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou vozidla bez vady a vadného vozidla, které kupující obdržel. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada vozidla nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.

7.5.    Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.

7.6.    Kupující, který je postavení spotřebitele, může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

7.7.    Kupující a prodávající tímto výslovně sjednávají reklamační lhůtu v délce 90 dní, která se automaticky prodlužuje o dalších 60 dní v případě:

a)    že výrobce vozidla nedodal originální náhradní díly prodávajícímu v 90 denní reklamační lhůtě a/nebo

b)    vyšší moci, stávky, živelné pohromy, epidemie, pandemie, války nebo občanských nepokojů, či jiné nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky.

7.8.    Pro případ, kdy je kupující v postavení spotřebitele, si tímto strany ve smyslu ust. § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, výslovně ujednávají odlišnou délku reklamační lhůty tak, jak je uvedeno v předchozím ustanovení.

 

8.    Záruka za jakost

8.1.    V případě, že záruku za jakost poskytuje výrobce vozidla, vznikají kupujícímu práva dle záručních podmínek výrobce. Prodávající vystupuje pouze jako zástupce výrobce vozidla. Prodávající sám záruku za jakost neposkytuje.

8.2.    Pro vyřízení reklamace ze záruky za jakost platí lhůta dle ust. 7.7. VOP.

8.3.    Kupujícímu ze záruky za jakost poskytnuté výrobcem vozidla nevzniká právo na odstoupení od smlouvy.

 

9. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

9.1.    Kupující, který naplňuje znaky spotřebitele dle § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „ZoOS“), má podle § 20d a násl. ZoOS právo na mimosoudní řešení sporu z kupní smlouvy týkající se vozidla. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (tedy orgánem, který takový spor je oprávněn řešit) je ve smyslu § 20e písm. d) ZoOS Česká obchodní inspekce. Internetová adresa České obchodní inspekce je http:/www.coi.cz/.

 

10. Závěrečná ustanovení

10.1. Kupující souhlasí se zařazením osobních údajů, uvedených v kupní smlouvě, resp. Objednávce, do marketingové databáze autorizovaného prodejce (není-li v objednávce uvedeno jinak). Tyto údaje budou použity za účelem zjištění spokojenosti zákazníků a zdokonalení nabízených produktů a služeb. Tento souhlas platí do doby jeho písemného odvolání kupujícím.

10.2. Kupující dává souhlas prodávajícímu k zasílání obchodních sdělení elektronickou poštou na adresu kupujícího, a to na dobu neurčitou. Souhlas kupujícího s doručováním obchodních sdělení elektronickou poštou může být kdykoli odvolán kupujícím.

2x multibrand showroom

9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci

Více než 30 let zkušeností

Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení

Nadstandardní služby

Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.

Testovací centrum přileb

Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.

Doprava zdarma

S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.

Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Praha Honda Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Liberec Honda Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Praha Kawasaki Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Liberec BMW Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Praha Piaggio Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Liberec Piaggio Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Praha Horwin Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Liberec Horwin Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Praha Prodejna oblečení a doplňků Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Liberec Prodejna oblečení a doplňků Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Praha Servis Z našich 4 prodejen máte nejblíže prodejnu km od Vás - Liberec Servis Navštivte jednu z našich 4 prodejen
0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání