Honda CRF125FB extreme red
CRF125F
V naší motokrosové CRF paletě máme několik vysoce výkonných modelů a nový CRF125F se mezi ně hrdě řadí. Ideální základní motocykl pro mladé jezdce ve věku 10 let a více, kteří hledají zábavu a stroj pro svou vášeň pro terén.
S námi vedle nešlápnete
2023
125
88 kg
Nejzajímavější funkce motorky
LEPŠÍ MOTOCYKL, LEPŠÍ JEZDEC.
Je připravený probudit nadšení v každém dítěti, které chce přejít k výkonnějším strojům.
Model CRF125F je sice malý, ale má stejný styl a některé vlastnosti jako jeho větší bratři z řady CRF. Po stisknutí elektrického startování je vzduchem chlazený motor SOHC připravený k jízdě. Je vyladěný speciálně pro plynulý točivý moment v nižších otáčkách, takže je ideální pro mladé jezdce. Kosočtvercový trubkový ocelový rám, teleskopická vidlice o průměru 31 mm se zdvihem 140 mm a systém zavěšení zadního kola Honda Pro-Link tvoří odolný podvozek, se kterým se můžete prohánět v terénu.
Prohlédněte si zblízka
Dokonalý stroj pro další rozvoj vašich dovedností. Seznamte se s modelem CRF125F.
PROHLÉDNĚTE SI TECHNICKÉ ÚDAJE
Kroutící moment na trati
Robustní vzduchem chlazený čtyřtaktní motor SOHC byl vyladěný speciálně pro začátečníky s posíleným momentem v nízkých otáčkách, který pomáhá rozvíjet ovládání plynu, cit pro trakci a rovnováhu.
Výbava
Odolná a snadno ovladatelná čtyřstupňová manuální převodovka s hladkým řazením a spojka modelu CRF125F vytvářejí dokonalou platformu pro učícího se jezdce, aby si osvojil ovládání při jízdě v terénu.
Pevnost oceli
Kosočtvercový ocelový páteřový rám dodává modelu CRF125F jistou stabilitu a vyváženou tuhost, která zajišťuje vynikající ovladatelnost. Integrovaná komora nuceného sání vzduchu motoru a akumulátor jsou uložené podélně, takže motocykl zůstává štíhlý.
Stiskněte tlačítko
Opětovné startování na trati může být pro mladého jezdce s nožním startérem únavný – zejména po dlouhém dni. Elektrický start zálohovaný nožním startérem rychle přivede stroj CRF125F zpátky k životu.
Kroutící moment na trati
Robustní vzduchem chlazený čtyřtaktní motor SOHC byl vyladěný speciálně pro začátečníky s posíleným momentem v nízkých otáčkách, který pomáhá rozvíjet ovládání plynu, cit pro trakci a rovnováhu.
Výbava
Odolná a snadno ovladatelná čtyřstupňová manuální převodovka s hladkým řazením a spojka modelu CRF125F vytvářejí dokonalou platformu pro učícího se jezdce, aby si osvojil ovládání při jízdě v terénu.
Pevnost oceli
Kosočtvercový ocelový páteřový rám dodává modelu CRF125F jistou stabilitu a vyváženou tuhost, která zajišťuje vynikající ovladatelnost. Integrovaná komora nuceného sání vzduchu motoru a akumulátor jsou uložené podélně, takže motocykl zůstává štíhlý.
Stiskněte tlačítko
Opětovné startování na trati může být pro mladého jezdce s nožním startérem únavný – zejména po dlouhém dni. Elektrický start zálohovaný nožním startérem rychle přivede stroj CRF125F zpátky k životu.
Kroutící moment na trati
Robustní vzduchem chlazený čtyřtaktní motor SOHC byl vyladěný speciálně pro začátečníky s posíleným momentem v nízkých otáčkách, který pomáhá rozvíjet ovládání plynu, cit pro trakci a rovnováhu.
Výbava
Odolná a snadno ovladatelná čtyřstupňová manuální převodovka s hladkým řazením a spojka modelu CRF125F vytvářejí dokonalou platformu pro učícího se jezdce, aby si osvojil ovládání při jízdě v terénu.
Pevnost oceli
Kosočtvercový ocelový páteřový rám dodává modelu CRF125F jistou stabilitu a vyváženou tuhost, která zajišťuje vynikající ovladatelnost. Integrovaná komora nuceného sání vzduchu motoru a akumulátor jsou uložené podélně, takže motocykl zůstává štíhlý.
Stiskněte tlačítko
Opětovné startování na trati může být pro mladého jezdce s nožním startérem únavný – zejména po dlouhém dni. Elektrický start zálohovaný nožním startérem rychle přivede stroj CRF125F zpátky k životu.
1 / 4
ŠŤASTNĚJŠÍ PŘISTÁNÍ
Na stoji CRF125F mohou mladí jezdci bezpečně přejít k dobrodružnější jízdě.
Díky systému odpružení postavenému na silné 31mm teleskopické vidlici a masivních pružinách dokáže motocykl skvěle absorbovat síly při skocích.
Ještě mocnější tlumení
Zadní tlumič využívá pístové tlumení o průměru 32 mm s oddělenými tlakovými komorami pro vzduch/olej/plyn, které snižují emulgaci i potřebu údržby.
Systém Honda Pro-Link
Kolem systému Honda Pro-Link je postavena tuhá ocelová kyvná vidlice, která využívá jehlová ložiska pro snížení tření.
PROSTOR PRO RŮST
Seznámení s jízdou v terénu.
Poznatky z prvních let jsou neocenitelné, protože pomáhají nováčkům vyrůst ve zkušené terénní jezdce.
Brzdný výkon
Přední kotoučová brzda o průměru 220 mm je hydraulicky ovládaná pomocí nastavitelné páčky. Ve spojení s 95mm zadní bubnovou brzdou poskytují obě rovnoměrný brzdný výkon.
Technické parametry
Motor
Zdvihový objem | 125 cm³ |
Kompresní poměr | 9,0:1 |
Vrtání x zdvih | 52,4mm x 57,9 mm |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | 220mm hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | Bubnová brzda |
Přední odpružení | 31mm teleskopická vidlice; 13cm zdvih |
Zadní odpružení | Pro-Link® jeden tlumič; 14cm zdvih |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 740 mm |
Pohotovostní hmotnost | 88 kg |
Světlá výška | 210 mm |
Rozvor | 1200 mm |
Zadní pneumatika | 90/100-16" |
Přední pneumatika | 70/100-19" |
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.