Honda CRF250 - červená 2023
VYLEPŠENÝ PRO VÍTĚZSTVÍ
Více informacíS námi vedle nešlápnete
2023
250
104 kg
Popis
Vyzkoušejte ho jako první. A už ho nepusťte z ruky.
Motor DOHC s elektrickým startérem v motocyklu CRF250R si udržuje vysoký výkon ve vysokých otáčkách a přináší výrazné posílení v nízkých otáčkách. Řízení kontroly rozjezdu a prokluzu kol HRC zajišťuje vždy perfektní rozjezd a tlačítko volby režimu motoru (EMSB) se 3 režimy vám dává kontrolu nad přenosem výkonu. Nový přední brzdový třmen zesiluje brzdnou sílu a odezvu, řídítka Renthal Fatbar jsou nyní standardně montována s upevněním nastavitelným ve 4 směrech podle potřeb jezdce. Třešničkou na dortu jsou černé ráfky DID a modernizované chrániče vidlice a vany. Chcete mít našlápnuto k vítězství? Závoďte s červenou. Závoďte s CRF250R.
Nejzajímavější funkce motorky
PŘIPRAVEN DO AKCE
Soutěžení nikdy nekončí, což nám vyhovuje – proč by také mělo? Náš nový model CRF250R je mnohem lehčí a má zcela nový rám, kyvnou vidlici a odpružení Showa. A motor? Ještě výkonnější. Ještě užitečnější. Chcete získat výsledky? Tenhle stroj byste měli mít ve svých boxech.
NEJLEPŠÍ ZRYCHLENÍ VE SVÉ TŘÍDĚ
Tempo třídy 250 MX je závratné.
My jezdíme rychleji. Model CRF250R má nyní přesně stejný podvozek vyvinutý HRC jako stroj CRF450R, který dvakrát vyhrál mistrovství světa v motokrosu. Je o plných 3,8 kg lehčí a má také modernizované odpružení Showa a geometrii řízení. Nejvyšší výkon motoru DOHC o objemu 249,9 ccm je podpořen silným středním rozsahem a nyní ještě silnějším spodním rozsahem, který zajišťuje svižnou jízdu. O přenos výkonu na vozovku se stará zesílená spojka a svižně řadící šestistupňová převodovka, dále systém řízení rozjezdu a prokluzování kol HRC a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy. Agresivní a minimalistická kapotáž vám umožní volný pohyb. Pokud jste připraveni na opravdové závodění, zvolte si model CRF250R. Přesně k tomu byl stvořen.
SYSTÉMOVÁ KONTROLA MOTOCYKLU CRF250R
Prohlédněte si vlastnosti tohoto motocyklu připraveného na závody.
Lehký podvozek ostrý jako břitva
Dvojitý páteřový rám (twin-spar) nyní disponuje užšími hlavními trubkami a novou rovnováhou tuhosti (s boční tuhostí nižší o 20 %), takže zlepšuje výkon při nájezdu do zatáčky, průjezdu zatáčkou i při výjezdu z ní. Horní i dolní třmeny a kyvná vidlice jsou sladěny k dokonalosti. Geometrie řízení je ostřejší, má vyšší světlou výšku a posez jezdce.
Nové odpružení Showa
Plně nastavitelná přední vidlice Showa s ocelovou pružinou o průměru 49 mm má o 5 mm vyšší zdvih a zpětný ventilek zlepšuje přilnavost předního kola a lepší jízdní vlastnosti. Stejně plně nastavitelný zadní tlumič Showa je vybavený novou, větší pružinou ventilu a lehkou ocelovou pružinou pro rychlejší odezvu a pohlcování nárazů. Vyladění se dočkal také poměr zadního zavěšení Pro-Link.
Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd
Nový podvozek modelu CRF250R budete chtít využívat naplno. K neuvěřitelnému výkonu motoru DOHC o objemu 249,9 ccm jsme přidali o 15 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min. díky větší komoře nuceného sání vzduchu, strmějšímu úhlu vstřikování, přepracované hlavě válců a výfuku s jedním tlumičem. Chladiče jsou stejně velké, ale o 6 % účinnější.
Výkonnostní řešení
Součástí DNA modelu CRF je kvalitní konstrukce. Pro dokonalé mazání v extrémních podmínkách byla optimalizována cesta oleje kolem hlavy válců, dvojité pružiny sacích ventilů a nalisované řetězové kolo vačky pro přesnější časování ventilů při vysokých otáčkách. Abychom zvládli mnohem silnější výkon, přidali jsme další kotouč spojky. Pro dokonalou jízdu bylo také přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů. Řazení je také plynulejší.
Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC
Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min. a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.
Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)
MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.
Tenčí kapotáž a snazší údržba
Sedlo je kratší, lehčí a v zadní části o 10 mm nižší, což usnadňuje pohyb po stroji. Boční kapotáž a kryty chladiče jsou tenčí a lehčí. Na obou stranách jsou přichyceny pouhými čtyřmi šrouby pro rychlý a snadný přístup. Nastavitelná poloha hliníkových řídítek Renthal Fatbar (839) je naprostou nutností pro celkový dojem a ovladatelnost.
Lehký podvozek ostrý jako břitva
Dvojitý páteřový rám (twin-spar) nyní disponuje užšími hlavními trubkami a novou rovnováhou tuhosti (s boční tuhostí nižší o 20 %), takže zlepšuje výkon při nájezdu do zatáčky, průjezdu zatáčkou i při výjezdu z ní. Horní i dolní třmeny a kyvná vidlice jsou sladěny k dokonalosti. Geometrie řízení je ostřejší, má vyšší světlou výšku a posez jezdce.
Nové odpružení Showa
Plně nastavitelná přední vidlice Showa s ocelovou pružinou o průměru 49 mm má o 5 mm vyšší zdvih a zpětný ventilek zlepšuje přilnavost předního kola a lepší jízdní vlastnosti. Stejně plně nastavitelný zadní tlumič Showa je vybavený novou, větší pružinou ventilu a lehkou ocelovou pružinou pro rychlejší odezvu a pohlcování nárazů. Vyladění se dočkal také poměr zadního zavěšení Pro-Link.
Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd
Nový podvozek modelu CRF250R budete chtít využívat naplno. K neuvěřitelnému výkonu motoru DOHC o objemu 249,9 ccm jsme přidali o 15 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min. díky větší komoře nuceného sání vzduchu, strmějšímu úhlu vstřikování, přepracované hlavě válců a výfuku s jedním tlumičem. Chladiče jsou stejně velké, ale o 6 % účinnější.
Výkonnostní řešení
Součástí DNA modelu CRF je kvalitní konstrukce. Pro dokonalé mazání v extrémních podmínkách byla optimalizována cesta oleje kolem hlavy válců, dvojité pružiny sacích ventilů a nalisované řetězové kolo vačky pro přesnější časování ventilů při vysokých otáčkách. Abychom zvládli mnohem silnější výkon, přidali jsme další kotouč spojky. Pro dokonalou jízdu bylo také přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů. Řazení je také plynulejší.
Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC
Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min. a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.
Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)
MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.
Tenčí kapotáž a snazší údržba
Sedlo je kratší, lehčí a v zadní části o 10 mm nižší, což usnadňuje pohyb po stroji. Boční kapotáž a kryty chladiče jsou tenčí a lehčí. Na obou stranách jsou přichyceny pouhými čtyřmi šrouby pro rychlý a snadný přístup. Nastavitelná poloha hliníkových řídítek Renthal Fatbar (839) je naprostou nutností pro celkový dojem a ovladatelnost.
Lehký podvozek ostrý jako břitva
Dvojitý páteřový rám (twin-spar) nyní disponuje užšími hlavními trubkami a novou rovnováhou tuhosti (s boční tuhostí nižší o 20 %), takže zlepšuje výkon při nájezdu do zatáčky, průjezdu zatáčkou i při výjezdu z ní. Horní i dolní třmeny a kyvná vidlice jsou sladěny k dokonalosti. Geometrie řízení je ostřejší, má vyšší světlou výšku a posez jezdce.
Nové odpružení Showa
Plně nastavitelná přední vidlice Showa s ocelovou pružinou o průměru 49 mm má o 5 mm vyšší zdvih a zpětný ventilek zlepšuje přilnavost předního kola a lepší jízdní vlastnosti. Stejně plně nastavitelný zadní tlumič Showa je vybavený novou, větší pružinou ventilu a lehkou ocelovou pružinou pro rychlejší odezvu a pohlcování nárazů. Vyladění se dočkal také poměr zadního zavěšení Pro-Link.
Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd
Nový podvozek modelu CRF250R budete chtít využívat naplno. K neuvěřitelnému výkonu motoru DOHC o objemu 249,9 ccm jsme přidali o 15 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min. díky větší komoře nuceného sání vzduchu, strmějšímu úhlu vstřikování, přepracované hlavě válců a výfuku s jedním tlumičem. Chladiče jsou stejně velké, ale o 6 % účinnější.
Výkonnostní řešení
Součástí DNA modelu CRF je kvalitní konstrukce. Pro dokonalé mazání v extrémních podmínkách byla optimalizována cesta oleje kolem hlavy válců, dvojité pružiny sacích ventilů a nalisované řetězové kolo vačky pro přesnější časování ventilů při vysokých otáčkách. Abychom zvládli mnohem silnější výkon, přidali jsme další kotouč spojky. Pro dokonalou jízdu bylo také přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů. Řazení je také plynulejší.
Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC
Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min. a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.
Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)
MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.
Tenčí kapotáž a snazší údržba
Sedlo je kratší, lehčí a v zadní části o 10 mm nižší, což usnadňuje pohyb po stroji. Boční kapotáž a kryty chladiče jsou tenčí a lehčí. Na obou stranách jsou přichyceny pouhými čtyřmi šrouby pro rychlý a snadný přístup. Nastavitelná poloha hliníkových řídítek Renthal Fatbar (839) je naprostou nutností pro celkový dojem a ovladatelnost.
1 / 7
ZAMĚŘENO NA ZKRACOVÁNÍ ČASU NA KOLO
Vyzkoušejte ho jako první. A už ho nepusťte z ruky.
Zdokonalovaný soutěžením
Jste připraveni na zásadní vylepšení? Model CRF250R má nyní stejný podvozek vyvinutý týmem HRC jako model CRF450R. Díky tomu je o celé 3 kg lehčí, má novou geometrii řízení, boční tuhost rámu sníženou o 20 % a horní i dolní třmeny a kyvnou vidlici vyladěné na míru. Nové nastavení odpružení Showa – zvýšení zdvihu o 5 mm pro 49mm vidlici USD – a také odlehčená pružina v tlumiči a nový poměr zavěšení Pro-Link. Výsledky pocítíte okamžitě. Lepší trakce vpředu i vzadu, plynulejší tlumení nerovností a schopnost jízdy ve vyjetých kolejích.
Vysoce výkonná hnací jednotka
Motor modelu CRF250R s rozvodem DOHC o objemu 249,9 ccm přidává díky lepší účinnosti sání a výfuku s jedním tlumičem k úžasným výkonům ve středním a nejvyšším pásmu ještě větší výkon v nízkých otáčkách. Propracované detaily na hlavě válců zvyšují průtok oleje a přesnost časování ventilů při vysokých otáčkách, píst a ojnice byly optimalizovány, spojka má nyní 9 lamel a převodovka lépe řadí s novými převodovými poměry, které jsou připravené přenášet dodatečný výkon. Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC pomáhá zabrat při startu a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy umožňuje řídit přenos výkonu. Nový design sedla a štíhlejší, minimální kapotáž umožňují pohyb a řídítka Renthal Fatbar upravují polohu podle vašeho stylu.
Technické parametry
Motor
Zdvihový objem | 249.4 cm³ |
Kompresní poměr | 13,9 : 1 |
Vrtání x zdvih | 79x 50.9 mm |
Typ motoru | DOHC jednoválec, chlazený kapalinou |
Výkon a Převodovka
Spojka | V olejové lázni |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | 260 mm hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 240 mm hydraulická kotoučová |
Přední odpružení | 49 mm teleskopická vidlice Showa |
Zadní odpružení | Showa Monoshock se systémem Pro-Link |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 961 mm |
Pohotovostní hmotnost | 104 kg |
Světlá výška | 333 mm |
Rozvor | 1477 mm |
D x Š x V | 2 177 x 827 x 1 265mm mm |
Zadní pneumatika | 100/90-19 |
Přední pneumatika | 80/100-21 |
Objem palivové nádrže | 6.3 litrů |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Honda
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Pavel Kadrmas
Michal Seman
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.