Honda CRF450R červená 2024
S námi vedle nešlápnete
2024
450
105.8 kg
Popis
50 let vývoje modelu, 50 let plných síly
50 let závodění. Vítězství. Ale vždy, a to každým rokem, je Honda o něco silnější. Na oslavu jednoho významného milníku, pouze pro letošní rok, přišli s něčím naprosto výjimečným. S modelem CRF450R k 50. výročí. Ten je doslova nabitý speciálními díly: modré sedadlo, zlatá kola a řídítka a bílé tabulky s čísly vzdávají hold výkonné řadě CR z 80. let a jedinečná grafika tento model staví nad ostatní. CRF450R je naprosto mimořádný motocykl, který je připomínkou 50 let motokrosových závodů.
Vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách pro vyšší rychlost při výjezdu ze zatáček a rychlejší časy v každém kole
Tim Gajser a Ken Roczen znají recept na vítězství. Když si řekli o silnější točivý moment v nízkých otáčkách, dokázal jim jej tým HRC poskytnout – 10,7 % při 5 000 ot/min s plynulejším přenosem výkonu v nízkých otáčkách.
Hliníkový dvojitý rám s novým vyvážením tuhosti pro tovární jezdce
Společně s vylepšeným motorem se HRC také podařilo vyladit charakter rámu pro maximální stabilitu, kterou doplňuje přesná odezva vpředu i vzadu zajišťující plnou kontrolu.
Modernizované nastavení zavěšení, které se postará o působivou stabilitu a ovládání
Zadní tlumič Showa má zvýšenou tuhost pružiny – a vyšší tlumení – aniž by působil tužším dojmem; 49mm vidlice USD rovněž disponují novým nastavením tlumení.
Lehký tlumič výfuku je nyní vyroben z odolnějšího hliníku
Na trati se toho může stát opravdu hodně. To všichni víme. Tlumič výfuku musí být chráněn před poškozením, a proto je nyní mnohem odolnější, aniž by byla nutná vyšší hmotnost.
Plně nastavitelný rozjezd, trakce a charakter motoru
Svůj model CRF450R si upravte přesně podle sebe: 3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systém kontroly trakce Honda (HSTC) a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) jsou zárukou závodního stroje přímo na míru.
Nové grafické prvky a logo HRC značí něco mimořádného
Model CRF450R doslova nese otisky prstů továrních jezdců HRC. Nové grafické prvky a logo HRC jsou oslavou původního spojení mezi závoděním a vývojem.
Větší zrychlení, menší úsilí
Motor je vybaven užšími sacími kanály, delším vzduchovým trychtýřem a menším tělesem škrtící klapky o průměru 44 mm, které se postarají o rychlejší průtok vzduchu a tím pádem i vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách. Díky tomu všemu bude vaše jízda ještě nekompromisnější. Nové nastavení jednotky ECU a časování ventilů (přímo z Hondy HRC Tima Gajsera s číslem 243) vytváří novou pohonnou jednotku s řízením kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systémem HSTC a tlačítkem pro změnu režimu motoru (EMSB), díky kterým budete mít vše skvěle pod kontrolou.
Co je dobré pro tovární jezdce HRC, je dobré i pro vás
Nikdy se nepřestaneme posouvat dál. To je přesně to, co je potřeba k boji v čele závodu. S Hondou CRF450R bude teď vaše jízda snazší a rychlejší a mnohem delší. Lehký hliníkový rám tohoto modelu disponuje novým vyvážením tuhosti podle parametrů továrních jezdců – počínaje o 2 mm silnějšími spoji předního rámu a horním úchytem tlumičů – stejně jako novými ocelovými závěsy motoru, které jsou základem pro stabilní podvozek s neskutečnou přilnavostí předního kola, které i tak dokáže zatáčet rychlostí blesku.
Nastavitelné odpružení Showa pro dokonalé ovládání
Jezdci HRC – Gajser a Roczen – se stali hlavními tvářemi modernizací zavěšení, aby dosáhli rychlejších časů na kolo a přitom vynaložili menší úsilí. Společně s novým „vyladěním“ rámu se tuhost zadní pružiny vyznačuje vyšší hodnotou 56 N/mm a zvýšeným tlumením při odskoku a stlačení, což s sebou nese neskutečnou kontrolu při jízdě na nerovném povrchu. 49mm vidlice USD rovněž disponují novým nastavením tlumení, které je zárukou optimálního vyvážení přední a zadní části.
Zkonstruováno k nesmlouvavému závodění víkend co víkend
Minimalistickou kapotáž lze snadno přemisťovat a demontovat. Model CRF450R se vyznačuje špičkovým vybavením: řídítka Renthal Fatbars poskytují komfort a čtyřsměrné nastavení. Palivová nádrž o objemu 6,3 l je vyrobena z titanu. Hliníkové ráfky DID jsou lehké a pevné, zatímco dvoupístkový brzdový třmen o průměru 30/27 mm se postará o stálou brzdnou sílu při teplotách v závodním rytmu.
- Vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách pro vyšší rychlost při výjezdu ze zatáček a rychlejší časy v každém kole.
- Hliníkový dvojitý rám s novým vyvážením tuhosti pro tovární jezdce.
- Modernizované nastavení zavěšení, které se postará o působivou stabilitu a ovládání.
- Lehký tlumič výfuku je nyní vyroben z odolnějšího hliníku.
- Plně nastavitelný rozjezd, trakce a charakter motoru.
- Nové grafické prvky a logo HRC značící něco mimořádného.
Nejzajímavější funkce motorky
motokrosových závodů.
PŘEČTĚTE SI VÍCE O MODELU CRF450R K 50. VÝROČÍ.
Lehký tlumič výfuku je nyní vyroben z odolnějšího hliníku
Na trati se toho může stát opravdu hodně. To všichni víme. Tlumič výfuku musí být chráněn před poškozením, a proto je nyní mnohem odolnější, aniž by byla nutná vyšší hmotnost.
Plně nastavitelný rozjezd, trakce a charakter motoru
Svůj model CRF450R si upravte přesně podle sebe: 3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systém kontroly trakce Honda (HSTC) a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) jsou zárukou závodního stroje přímo na míru.
Nové grafické prvky a logo HRC značí něco mimořádného
Model CRF450R doslova nese otisky prstů továrních jezdců HRC. Nové grafické prvky a logo HRC jsou oslavou původního spojení mezi závoděním a vývojem.
Vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách pro vyšší rychlost při výjezdu ze zatáček a rychlejší časy v každém kole
Tim Gajser a Ken Roczen znají recept na vítězství. Když si řekli o silnější točivý moment v nízkých otáčkách, dokázal jim jej tým HRC poskytnout – 10,7 % při 5 000 ot/min s plynulejším přenosem výkonu v nízkých otáčkách.
Hliníkový dvojitý rám s novým vyvážením tuhosti pro tovární jezdce
Společně s vylepšeným motorem se HRC také podařilo vyladit charakter rámu pro maximální stabilitu, kterou doplňuje přesná odezva vpředu i vzadu zajišťující plnou kontrolu.
Modernizované nastavení zavěšení, které se postará o působivou stabilitu a ovládání
Zadní tlumič Showa má zvýšenou tuhost pružiny – a vyšší tlumení – aniž by působil tužším dojmem; 49mm vidlice USD rovněž disponují novým nastavením tlumení.
Lehký tlumič výfuku je nyní vyroben z odolnějšího hliníku
Na trati se toho může stát opravdu hodně. To všichni víme. Tlumič výfuku musí být chráněn před poškozením, a proto je nyní mnohem odolnější, aniž by byla nutná vyšší hmotnost.
Plně nastavitelný rozjezd, trakce a charakter motoru
Svůj model CRF450R si upravte přesně podle sebe: 3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systém kontroly trakce Honda (HSTC) a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) jsou zárukou závodního stroje přímo na míru.
Nové grafické prvky a logo HRC značí něco mimořádného
Model CRF450R doslova nese otisky prstů továrních jezdců HRC. Nové grafické prvky a logo HRC jsou oslavou původního spojení mezi závoděním a vývojem.
Vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách pro vyšší rychlost při výjezdu ze zatáček a rychlejší časy v každém kole
Tim Gajser a Ken Roczen znají recept na vítězství. Když si řekli o silnější točivý moment v nízkých otáčkách, dokázal jim jej tým HRC poskytnout – 10,7 % při 5 000 ot/min s plynulejším přenosem výkonu v nízkých otáčkách.
Hliníkový dvojitý rám s novým vyvážením tuhosti pro tovární jezdce
Společně s vylepšeným motorem se HRC také podařilo vyladit charakter rámu pro maximální stabilitu, kterou doplňuje přesná odezva vpředu i vzadu zajišťující plnou kontrolu.
Modernizované nastavení zavěšení, které se postará o působivou stabilitu a ovládání
Zadní tlumič Showa má zvýšenou tuhost pružiny – a vyšší tlumení – aniž by působil tužším dojmem; 49mm vidlice USD rovněž disponují novým nastavením tlumení.
Tam, kde začínají vítězstvíZískejte náskok před ostatnímiDokonalé ovládání na každém terénuVysoká úroveň vybavení
Větší zrychlení, menší úsilí
Motor je vybaven užšími sacími kanály, delším vzduchovým trychtýřem a menším tělesem škrtící klapky o průměru 44 mm, které se postarají o rychlejší průtok vzduchu a tím pádem i vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách. Díky tomu všemu bude vaše jízda ještě nekompromisnější. Nové nastavení jednotky ECU a časování ventilů (přímo z Hondy HRC Tima Gajsera s číslem 243) vytváří novou pohonnou jednotku s řízením kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systémem HSTC a tlačítkem pro změnu režimu motoru (EMSB), díky kterým budete mít vše skvěle pod kontrolou.
ODVAHA K ZÁVODĚNÍ
Náš první sériově vyráběný motokrosový stroj CR250M Elsinore vyjel na závodní trať roku 1973 a odstartoval tím naši cestu. Nový model CRF450R je ztělesněním závodního stroje. Motocykl Honda CRF450R k 50. výročí oslavuje 50 let neúprosných bojů. A odvahu k závodění celé společnosti Honda.
Technické parametry
Motor
Zdvihový objem | 449.7 cm³ |
Kompresní poměr | 13,5 : 1 |
Vrtání x zdvih | 96.0 x 62.1 mm |
Typ motoru | DOHC jednoválec, chlazený kapalinou, Uni-cam rozvod |
Výkon a Převodovka
Spojka | V olejové lázni |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | 260 mm hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 240 mm hydraulická kotoučová |
Přední odpružení | 49 mm USD vidlice Showa |
Zadní odpružení | Showa Monoshock se systémem Pro-Link |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 965 mm |
Pohotovostní hmotnost | 105.8 kg |
Světlá výška | 336 mm |
Rozvor | 1481 mm |
D x Š x V | 2 183mm x 827mm x 1 267mm mm |
Zadní pneumatika | 120/80-19-63M |
Přední pneumatika | 80/100-21-51M |
Objem palivové nádrže | 6.3 litrů |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Honda
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Pavel Kadrmas
Michal Seman
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.