Kawasaki KX250 zelená 2025
Staň se dalším šampionem!
Více informacíS námi vedle nešlápnete
2025
249
44.66 kW
109.5 kg
Ano
Popis
Kawasaki KX250
Staň se dalším šampionem!
Oblíbená Kawasaki KX250 prošla pro rok 2025 mnoha vylepšeními. Aktualizace na motoru jako například symetricky zarovnané sácí a výfukové kanály, jinak umístěný předřadný vstřikovač a nové sací ventily, spolu s optimalizovanou palivovou mapou a pokročilým časováním zapalování z ní dělá tu nejsilnější KX250 všech dob! Protože je motor nyní v celém otáčkovém spektru silnější, pracovalo se i na novém odpružení podvozku a jeho nastavení. Rám je nyní odvozen od větší KX450. Spolu s nově zvolenými pneumatikami a kontrolou trakce má tento motocykl lepší ovladatelnost a trakci v zatáčkách. Stává se tak účinnou zbraní na všech závodních tratích a výrazně sniží Vaše časy na kolo.
Klíčové vlastnosti
Hydraulická spojka
Stejně jako větší KX450 má i KX250 hydraulickou spojku, která nabízí lepší pocit a přesnější ovládání spojky a tak se motocykl snáze ovládá. Vůle páčky u hydraulické spojky je minimální a proto i při maximálním nasazení je ovládání spojky naprosto příkladné a intuitivní. Ve srovnání s konvenční spojkou nabízí hydraulická spojka přímější pocit a lehčí pohyb páčky.
Rychloupínací boční kryt
Boční kryt lze sejmout bez použití nářadí, což poskytuje pohodlný přístup k vložce vzduchového filtru.
Štíhlá a ergonomická kapotáž
KX250, která je dlouhodobě uznávaná pro svou štíhlou ergonomii, dostává nově přepracovanou kapotáž, která nabízí ještě hladší rozhraní pro jezdce. Nově navržené plasty, boční kryty motoru a zadní blatník jsou ještě pevnější a eliminují možné body nechtěného zachycování, což dále usnadňuje pohyb jezdce při jízdě na závodní trati.
Volitelné výkonové módy
Pomocí tlačítka Mode (M) na levém řídítku mohou jezdci snadno a rychle přepínat mezi dvěma mapami motoru (normální a agresivní odezva) přednastavenými v seriové ECU motoru.
Velmi příjemné gripy ODI Lock-On
Středně tvrdé gripy ODI Lock-On nabízí vynikající pocit z uchopení, zatímco jejich šroubový upevňovací systém značně usnadňuje výměnu těchto gripů, kdykoliv je třeba.
Holeshot Device: Launch Control Mode (kontrola startů)
Systém řízení startu jaký mají tovární motocykly zvyšuje šanci na dobrý start tím, že pomáhá jezdcům maximalizovat trakci při rozjezdu na povrchu s nízkou trakcí.
Kontrola trakce Kawasaki (KTRC)
Pomocí tlačítka Traction (T) na levém řídítku si jezdci mohou rychle a snadno vybrat ze dvou úrovní (malý a nebo velký zásah) kontroly trakce podle jízdních podmínek a jejich preferencí. Jezdci se také mohou rozhodnout systém úplně vypnout.
Electrický startér
Schopnost rychle znovu nastartovat motor po pádu může znamenat rozdíl mezi udržením náskoku a nebo nutností probojovat se zpět skrz startovní pole. Elektrický startér usnadňuje opětovné nastartování motoru pouhým stisknutím tlačítka.
Lehký hliníkový obvodový rám
Nově přepracovaný rám vychází z modelu KX450 (2024). Přizpůsobuje aktualizacím sacího a výfukového systému motoru a zároveň poskytuje tu nejvyšší úroveň lehké a hbité ovladatelnosti a to vše při zachování co nejužší a nejkompaktnější stavby. Optimalizované vyvážení pevnosti a tuhosti přispívá k lepšímu pocitu z přední části motocyklu, což se promítá do lepšího výkonu v zatáčkách v širokém rozsahu jízdních podmínek.
Konektivita se smartphony
Pomocí aplikace pro chytré telefony „RIDEOLOGY THE APP KX“ mají jezdci přístup k palivovým mapám motoru svého motocyklu z mobilního telefonu a mohou je z něj i upravovat. Funkčnost (nastavení paliva a časování zapalování) je podobná jako u v příslušenství dodávané sadě KX FI Calibration Kit používané u předchozích modelů. K dispozici jsou také protokoly údržby stroje a další nastavení.
*Aplikace RIDEOLOGY THE APP KX není určena pro používání během řízení stroje. RIDEOLOGY THE APP KX používejte pouze tehdy, když motocykl stojí a je to bezpečné.
Odpružení připravené na závody
Továrně montovaná upside-down přední vidlice s obráceně vinutými pružinami o průměru 48 mm a nové zadní odpružení typu Uni-Trak nabízí výkonné a nastavitelné odpružení připravené přímo na závody. Samozřejmě si jezdci mohou upravit nastavení podle aktuálních podmínek a svých zvyklostí.
Nastavitelná ergonomie motocyklu
Výběr ze čtyř poloh řídítek a dvou poloh stupaček umožňuje jezdcům přizpůsobit si jízdní pozici na motocyklu tak, aby vyhovovala velikosti těla a jejich preferencím.
Ještě silnější motor se symetricky vyladěným sáním a výfukem
Symetricky zarovnané sácí a výfukové kanály poskytují silný průběh výkonu a plynulou charakteristiku točivého momentu při nízkých otáčkách. Přepracované sání tak nabízí mnohem přímější cestu pro vstup směsi vzduchu a paliva do válce, zatímco centrálně umístěný výfukový kanál je zarovnán se sáním pro vysokou účinnost proudění vzduchu – obojí pak přispívá ke zvýšení maximálního výkonu.
Jednohřídelový primární vyvažovací hřídel
Jednohřídelový primární vyvažovací hřídel motoru KX250 přispívá k hladšímu přenosu výkonu a snížení vibrací, což zlepšuje ovladatelnost, zejména při výjezdu ze zatáček při nižších rychlostech.
Vylepšené ovládání plynu
Spolu s výrazně vyšším točivým momentem v nízkých otáčkách a plynulejším dávkováním výkonu je odezva plynu lineárnější a poskytuje výkon bez zpoždění v poměru k tomu, jak moc právě přidáváte plyn. To výrazně usnadňuje ovládání, umožňuje plynulou akceleraci na náročných nebo málo trakčních površích, pomáhá jezdcům posouvat limity jistěji a snižuje únavu jezdce, aby mohli snadněji udržet tempo po celou dobu závodu.
Technologie
ERGO-FIT systém od Kawasaki
ERGO-FIT je systém (soubor originálních dílů a příslušenství), který umožňuje širokému spektru jezdců upravit si svůj motocykl tak, aby se cítili na svém stroji komfortně a perfektně se jim ovládal.
KTRC - Kontrola Trakce Kawasaki (3 režimy)
3-stupňová KTRC (Kawasaki Traction Control), je sofistikovaný systém kontroly trakce od Kawasaki, který je vhodný pro různé styly jízdy od sportovní až po cestovní.
Volitelné palivové mapy (výkonové režimy)
Volitelné palivové mapy (výkonové režimy) Kawasaki umožňují jezdci změnit nejen odezvu na přidání plynu, ale i maximální výkon motoru tak, aby vyhovoval aktuálním jízdním situacím.
Launch Control - kontrola rozjezdů pro MX motocykly
Launch Control Mode je motokrosový startovní režim, který pomáhá jezdcům optimalizovat start tím, že minimalizuje protočení zadního kola při startu.
Zdvojené vstřikování paliva
Dva samostatné vstřikovače, každý se samostatnou rolí, pracují při různých otáčkách tak, aby poskytovaly jak velmi rychlou odezvu na každé přidání plynu, tak i co nejvyšší výkon při vysokých otáčkách.
Technické parametry
Motor
Počet válců | 1 |
Typ chlazení | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 249 cm³ |
Zapalování | Digital |
Mazání | Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 44 mm x 1 |
Ventilový rozvod | DOHC, 4 ventily |
Kompresní poměr | 14.0:1 |
Vrtání x zdvih | 78 x 52,2 mm |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec |
Výkon a Převodovka
Spojka | Mokrá lamela, manuální |
Převodový stupeň 1. | 2.077 (27/13) |
Převodový stupeň 2. | 1.688 (27/16) |
Převodový stupeň 3. | 1.438 (23/16) |
Převodový stupeň 4. | 1.235 (21/17) |
Převodový stupeň 5. | 1.045 (23/22) |
Maximální výkon | 44.66 kW |
Převodovka | 5 rychlostí |
Sekundární převody | Řetěz |
Primární převodový poměr | 3.350 (67/20) |
Sekundární převodový poměr | 3.846 (50/13) |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Jeden plovoucí 270 mm kotouč. Třmen: 2 pístkový |
Zadní brzdy | Jeden 240 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový |
Přední odpružení | 48mm obrácená teleskopická vidlice s nastavitelným tlumením komprese a odskoku |
Zadní odpružení | Nový systém Uni Trak s nastavitelným tlumením komprese ve dvou rozmezích (vysoká/nízká rychlost), nastavitelným tlumením odskoku a nastavitelným předpětím. |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 955 mm |
Pohotovostní hmotnost | 109.5 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Světlá výška | 340 mm |
Rozvor | 1.485 mm |
D x Š x V | 2.190 x 820 x 1.265 mm |
Úhel natočení L/P | 42° / 42° |
Zadní pneumatika | 110/90-19 63M |
Přední pneumatika | 80/100-21 51M |
Zdvih předního kola | 305 mm |
Zdvih zadního kola | 307 mm |
Objem palivové nádrže | 6.2 litrů |
Typ rámu | Obvodový, hliník |
Stopa | 118 mm |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Kawasaki
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Zuzana Uhrová
Možná právě vy!
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.