Kawasaki Z900RS černá 2024
S námi vedle nešlápnete
2024
A
950
82 kW
215 kg
Ano
5.2 l/100
Popis
Kawasaki Z900RS právě přichází a nabízí Vám klasický design sedmdesátých let v kombinaci s tou nejvyspělejší technologií v jednom stroji. Jedná se o moderní motocykl, ve kterém se skrývá pokročilá kontrola trakce, plně nastavitelný podvozek, monoblokové radiální brzdové třmeny, led osvětlení a další moderní vychytávky... Pořád jde ale hlavně o motocykl, ve kterém Vám Kawasaki předává odkaz na své dědictví - ikonu sedmdesátých let - Kawasaki Z900RS "King of Cool". Legenda je zpět!
Nejzajímavější funkce motorky
Nadčasový designDesignéři kladli důraz na každý detail - např. palivová nádrž ve tvaru slzy s dokonalým lakováním nebo inovativní oválné LED zadní světlo tvoří jedinečný celek. Díky sloučení legendárního stylu Z1 s nejmodernějším Kawasaki designem nabízí Z900RS nadčasový vzhled. |
Komfortní standardní sedadlo + volitelné nižšíVersys 1000 SE je standardně vybaven sedadlem Comfort Seat, které má silnější uretanové polstrování, které poskytuje dokonalé pohodlí a umožňuje Vám trávit dlouhé hodiny v sedle. Vyšším jezdcům nabízí uvolněnou jízdní pozici kolen. Dále může být motocykl vybaven nižším sedadlem (které je o 20 mm nižší), které upřednostňuje snadné ovládání stroje pro jezdce menší postavy. |
Skvěle dostupná, výkonná napájecí 12V zásuvkaPohodlně umístěná 12V stejnosměrná zásuvka je nyní standardní výbava, dříve byla dodávána jako příslušenství. Zásuvka je již zapojena a dává k dispozici výkon až 40W. |
Přisvěcování do zatáček originálními LED reflektorySvětla zabudovaná do bočních kapot pomáhají osvětlovat silnici při zatáčení v noci. Každé ze tří světel má pevný směr a aktivuje se na základě úhlu náklonu. Když se tedy motocykl nakloní, světla se rozsvítí v daném pořadí a vytvoří tak širší osvětlenou stopu ve směru, kterým motocykl směřujete. |
Elektronický tempomatTempomat Kawasaki umožňuje udržovat požadovanou stálou rychlost jednoduchým stisknutím tlačítka. Po aktivaci nemusí jezdec neustále držet přidaný plyn. To snižuje namáhání pravé ruky při cestování na dlouhé vzdálenosti a přispívá k vysoké úrovni jízdního pohodlí. |
Konektivita s Vaším smartphonemDigitální přístrojový TFT panel nového Versysu 1000 SE doplňuje Bluetooth modul, který umožňuje jezdcům bezdrátové propojení jejich mobilního telefonu s motocyklem. Pomocí aplikace pro smartphony „RIDEOLOGY THE APP“ lze pohodlně ovládat řadu funkcí na panelu přístrojů, což přispívá k lepšímu zážitku z jízdy na Vašem motocyklu. |
Kompletní LED osvětlení motocykluOd dvojitých předních světlometů přes kompaktní LED blinkry až po zadní LED koncové světlo a spolu s LED žárovku osvětlující registrační značku nabízí Versys 1000 S kompletní balíček LED osvětlení. |
Asistent průjezdu zatáčkou Kawasaki (KCMF)Za pomoci nejnovějšího pokročilého softwaru Kawasaki a zpětné vazby od kompaktní jednotky Bosch IMU (Inertial Measurement Unit) monitoruje KCMF parametry motoru a podvozku v zatáčce - od vjezdu do zatáčky, přes apex, až po výjezd ze zatáčky - modulaci brzdné síly a výkon motoru a usnadňuje tak plynulý přechod z akcelerace na brzdění a naopak. Toto vše pak pomáhá jezdcům udržet v každé zatáčce ideální jízdní stopu. |
Nastavitelný větrný štítekPlynule a ve velkém rozsahu nastavitelný větrný štítek doplňuje výbornou ochranu před větrem, kterou již sama o sobě nabízí přední kapota Versysu 1000 SE. Plexisklo lze přizpůsobit preferencím každého jezdce, což přispívá k pohodlnému cestování po dálnici. Výšku čelního plexi lze snadno nastavit bez jakéhokoliv nářadí pouze rukou. |
Radiální přední brzdové třmenyPřední kotouče o průměru 310 mm jsou nyní bržděny vysoce tuhými monoblokovými třmeny s radiálním uchycením doplněným o hlavní brzdový válec přední brzdy s radiální pumpou, což přispívá k vynikajícímu citu při brždění a impozantní brzdné síle. |
Dvojité přední LED světlometyOba dva full LED světlomety mají potkávací a dálková světla a také obrysové světlo. Nové světlomety, které jsou v noci dobře viditelné, nabízejí výrazně vyšší jas, aby výborně osvětlily cestu při Vašich nočních jízdách. |
Kawasaki inteligentní ABS systém (KIBS)Vysoce přesný systém řízení brzdného účinku od Kawasaki s vysokou přesností je u Versys 1000 SE standardní výbavou. Jedná se o stejný základní systém, jaký se používá u Ninji H2 a Ninji ZX-10R, nastaveným a upraveným tak, aby vyhovoval výkonnostním parametrům a cestovnímu odpružení u Versyse 1000 SE. |
Kontrola trakce Kawasaki (KTRC)Tři režimy pokrývají širokou škálu jízdních podmínek a nabízejí buď velmi dobrý sportovní výkon, nebo jistotu, spolehlivost a klid, který je potřeba při jízdě na kluzkém povrchu. |
Systém uchycení kufrů bez přídavné konstrukceNový systém upevnění všech kufrů umožňuje velmi snadné připevnění a sejmutí kufrů, což přispívá k maximálnímu cestovnímu pohodlí. Jednoduchý systém upevnění kufrů do madel spolujezdce v zadní části motocyklu, drží kufry blízko k ose motocyklu a díky čistému designu tak zajistí, že zadní část motocyklu vypadá dobře i po jejich sejmutí. |
Elektronicky ovládané škrticí klapkyElektronické škrticí klapky umožňují řídicí jednotce ECU regulovat dodávku paliva (prostřednictvím vstřikovačů paliva) a vzduchu (prostřednictvím škrticích klapek) dodávaného do motoru. Ideální poměr vstřikování paliva a polohy škrticích klapek mají za následek hladkou a přirozenou odezvu motoru a ideální výkon motoru. |
Skvěle čitelný barevný TFT přístrojový panelKompaktní plně digitální barevný TFT přístrojový panel dodává kokpitu špičkový a vysoce kvalitní vzhled. Velmi kvalitní barevný displej je vybaven technologií TFT (thin-film transistor), která poskytuje vynikající čitelnost i na přímém slunci. Barva pozadí obrazovky je volitelná (černá nebo bílá) a jas obrazovky se automaticky upravuje podle aktuálního množství světla, které dopadá na display. Kromě rolovatelných multifunkčních oken menu nabízí i dva režimy zobrazení jezdcům výběr z toho, jak chtějí prezentovat své jízdní informace. |
Sportovní jízda za různých silničních podmínekJelikož se jízda v reálném světě odehrává na méně kvalitních silnicích, nerovnostech, výmolech a nezpevněných cestách, proto inženýři společnosti Kawasaki zvolili odpružení pro dlouhé cesty, aby umožnili jezdcům užívat si výlety a dovolené v sedle. I když není toto cestovní odpružení vhodné použití v terénu, jeho schopnost vyrovnat se s méně dokonalými podmínkami na cestách umožňuje, aby Versys 1000 SE zůstal skvělý i tam, kde by motocykly s tužším a sportovním podvozkem již neobstály. Lehká 17” kola vpředu i vzadu přispívají k rychlé a sportovní ovladatelnosti. |
Vzrušující řadový čtyřválcový motorKlíčem k zábavnému faktoru nového Versyse 1000 SE je vzrušující motor, který přináší více než jen strohé údaje o výkonu. Řadový čtyřválec o objemu 1043 cm3, vyladěný na flexibilitu v celém otáčkovém spektru, nabízí vynikající odezvu na plyn, silný točivý moment zejména v nízkých a středních otáčkách a návykové "vytí" ze sání ve vyšších otáčkách. Zajišťuje tak, že na jezdce bude působit fyzicky i poslechem vzrušujícím pocitem při každém přidání plynu. Vylepšením elektronických škrticích klapek je umožněno použití elektronického tempomatu a zároveň toto přispívá k plynulému a jemnému přenosu výkonu. |
|
Elektronický semi-aktivní podvozek (KECS) s technologií Showa SkyhookNově od modelového roku 2021 využívá Kawasaki Versys 1000 SE zásadní vylepšení svého elektronického semiaktivního podvozku KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension). Nové odpružení, které Kawasaki nyní montuje na své motocykly využívá technologii Showa Skyhook. Přináší tak plynulejší jízdu pro jezdce i spolujezdce, což přispívá ke zvýšení pohodlí a požitku z jízdy. Koncepce technologie podvozku Showa Skyhook představuje "nebeský hák" který udržuje odpruženou hmotnost motocyklu v rovině a upravuje tlumení a pružení podvozku motocyklu tak, aby kola mohla sledovat všechny nerovnosti při zachování stálé vertikální polohy motocyklu a jeho posádky s minimálním rušením těmito vlivy. |
Rychlořazení (Quickshifter) Kawasaki (KQS) standardně již v základuNově je standardně u motocyklu Kawasaki Versys 1000 SE dodáváno rychlořazení (Quickshifter), který umocní sportovní a vzrušující charakter motoru. Nad 2500 otáček motoru umožňuje řadit nahoru i dolů bez vymáčknutí spojky. Lze ho použít nejen při sportovní jízdě, ale i při jízdě ve městě nebo na cestách. Umožňuje plynulou akceleraci i brždění. Během akcelerace systém detekuje pohyb řadicí páky a vyšle signál do řídící jednotky, která přeruší na okamžik zapalování, aby převodovka mohla plynule a rychle zařadit další rychlostní stupeň, i bez nutnosti vymáčknutí spojky. Během zpomalování systém KQS automaticky ovládá otáčky motoru, což umožňuje také podřazení bez zmáčknutí páčky spojky. |
Vyhřívané rukojetiVyhřívané rukojeti Kawasaki poskytují větší pohodlí, a to především v chladných a deštivých dnech. Vyhřívané rukojeti v kombinaci s chrániči rukou (blástry) tak zajišťují jezdcům vynikající tepelnou pohodu pro jejich ruce za každého počasí. |
Technické parametry
Motor
Počet válců | 4 |
Typ chlazení | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 948 cm³ |
Mazání | Tlakové mazání, mokrá kliková skříň |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Vstřikování: Ø 36 mm x 4 s duální škrtící klapkou |
Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilů |
Kompresní poměr | 10.8:1 |
Vrtání x zdvih | 73,4 x 56 mm |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový |
Kapacita baterie | Tlakové mazání, mokrá kliková skříň Ah |
Výkon a Převodovka
Spojka | Mokrá lamela |
Převodový stupeň 1. | 2.917 (35/12) |
Převodový stupeň 2. | 2.059 (35/17) |
Převodový stupeň 3. | 1.650 (33/20) |
Převodový stupeň 4. | 1.409 (31/22) |
Převodový stupeň 5. | 1.222 (33/27) |
Převodový stupeň 6. | 0.967 (29/30) |
Maximální výkon | 82 kW {111 PS} / 8.500 min kW |
Maximální točivý moment | 98,5 N•m {10 kgf•m} / 6.500 min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Sekundární převody | Utěsněný řetěz |
Primární převodový poměr | 1.627 (83/51) |
Sekundární převodový poměr | 2.800 (42/15) |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Ø kotoučů 300 mm, 4 pístkové radiální monoblokové třmeny, radiální pumpa |
Zadní brzdy | Ø kotouče 250 mm. jednopístkový třmen |
Zadní odpružení | Horizontální Back-link, útlum |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 835 mm |
Pohotovostní hmotnost | 215 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Světlá výška | 130 mm |
Rozvor | 1.470 mm |
D x Š x V | 2.100 x 865 x 1.150 mm |
Úhel natočení L/P | 33° / 33° |
Zadní pneumatika | 180/55ZR17 M/C (73W) |
Přední pneumatika | 120/70ZR17 M/C (58W) |
Zdvih předního kola | 120 mm |
Zdvih zadního kola | 140 mm |
Objem palivové nádrže | 17 litrů |
Typ rámu | Příhradový, vysokopevnostní ocel |
Stopa | 98 mm |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Kawasaki
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Zuzana Uhrová
Možná právě vy!
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.