Kawasaki Z900RS SE černá 2024
Z900RS "SE" TO JE PODVOZEK ÖHLINS A BRZDY BREMBO!
Více informacíS námi vedle nešlápnete
2024
A
950
82 kW
215 kg
Ano
5.2 l/100
Popis
Nová Kawasaki Z900RS SE není jen obyčejný motocykl, je to Váš životní styl. Pokud hledáte moderní klasický motocykl s důrazem na kvalitní zpracování, krásný dobový design, avšak s moderními technickými řešeními a upgrady, pak je Z900RS SE ta správná volba. Kvalitní zadní tlumící jednotka Öhlins, nově nastavené přední odpružení, výkonné radiální brzdy Brembo, originální dobové lakování a další technické i optické detaily tak navazují na legendu sedmdesátých let, dnes už kultovní tehdejší Kawasaki Z1.
Nejzajímavější funkce motorky
Iconický styl “Yellow Ball”Styl Kawasaki Z900RS SE vychází z edice legendárních historických strojů Kawasaki a připomíná ikonickou „Yellow Ball“, černou a žlutou verzi oranžové a hnědé barvy „Fire ball“ původní Z1. |
Radiální přední brzdová pumpaRadiální přední brzdová pumpa přispívá k citlivému ovládání a vynikajícímu pocitu při brždění, které nabízejí přední radiální brzdové třmeny od firmy Brembo. Pro vynikající jistotu při brzdění na kluzkém povrchu je i Z900RS SE standardně vybavena systémem ABS. |
Vysoce výkonné brzdy BremboPřední brzdy jsou kompletně osazeny komponenty od firmy Brembo (kotouče, třmeny, destičky) a nabízí silnější brzdný účinek a přispívají k ještě přesnějšímu ovládání, snadnějšímu brždění a ke skvělému a hodnotnému vzhledu tohoto motocyklu. |
První zvukově laděný výfuk od KawasakiZatímco řadové čtyřválcové motory Kawasaki jsou historicky proslulé svými skvěle znějícími výfuky, je to nyní vůbec poprvé, kdy společnost Kawasaki provedla i zvukový vývoj a ladění s cílem vytvořit ideální tvar a zvuk výfuku. Zvukové odladění je navržené tak, aby vyvolalo silné emoce u jezdce, se zaměřením na hluboký zvuk motoru na volnoběh a při jízdě v nízkých rychlostech, kde si jezdec nejlépe vychutná hluboký zvuk výfuku. |
Zadní odpružení od firmy ÖhlinsZadní odpružení od firmy Öhlins, skvěle doplňuje přepracovanou obrácenou přední vidlici s velkým průměrem a nabízí jak vysoký jízdní komfort, tak i perfektní zpětnou vazbu od podvozku. |
Asistovaná antihopingová spojka KawasakiTechnologie zrozená na závodní trati. Díky ní jezdec disponuje mnohem lehčím chodem spojkové páčky i možností agresivnějšího podřazování bez rizika zablokování zadního kola. |
Silný, ale kultivovaný řadový čtyřválecStejně jako Z1 je i Z900RS SE vybaven řadovým čtyřválcem o obsahu 948 ccm - konfigurace motoru, která ve své podstatě nabízí skvělou rovnováhu mezi výkonem a ovladatelností. Letošní vylepšení se zaměřuje na průběh výkonu v nízkém a středním rozsahu otáček. Výkon motoru narůstá velmi jemně a kultivovaně, což dává jezdci dokonalý pocit propojení mezi plynem a zadním kolem motocyklu. |
Kontrola trakce Kawasaki (KTRC)Kawasaki Z900RS SE, je vybavena pokročilou technologií kontroly trakce od Kawasaki. KTRC nabízí dva režimy, které pokrývají širokou škálu jízdních podmínek a nabízejí buď ideální sportovní jízdní vlastnosti, nebo klid a důvěru na kluzkém povrchu. Jezdci také mohou systém kontroly trakce úplně vypnout. |
Technické parametry
Motor
Počet válců | 4 |
Typ chlazení | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 948 cm³ |
Mazání | Tlakové mazání, mokrá kliková skříň |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Vstřikování: Ø 36 mm x 4 s duální škrtící klapkou |
Ventilový rozvod | DOHC, 16 ventilů |
Kompresní poměr | 10.8:1 |
Vrtání x zdvih | 73,4 x 56 mm |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový |
Kapacita baterie | Tlakové mazání, mokrá kliková skříň Ah |
Výkon a Převodovka
Spojka | Mokrá lamela |
Převodový stupeň 1. | 2.917 (35/12) |
Převodový stupeň 2. | 2.059 (35/17) |
Převodový stupeň 3. | 1.650 (33/20) |
Převodový stupeň 4. | 1.409 (31/22) |
Převodový stupeň 5. | 1.222 (33/27) |
Převodový stupeň 6. | 0.967 (29/30) |
Maximální výkon | 82 kW {111 PS} / 8.500 min kW |
Maximální točivý moment | 98,5 N•m {10 kgf•m} / 6.500 min |
Převodovka | 6 rychlostí |
Sekundární převody | Utěsněný řetěz |
Primární převodový poměr | 1.627 (83/51) |
Sekundární převodový poměr | 2.800 (42/15) |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Ø kotoučů 300 mm, 4 pístkové radiální monoblokové třmeny, radiální pumpa |
Zadní brzdy | Ø kotouče 250 mm. jednopístkový třmen |
Zadní odpružení | Horizontální Back-link, útlum |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 845 mm |
Pohotovostní hmotnost | 215 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Světlá výška | 140 mm |
Rozvor | 1.470 mm |
D x Š x V | 2.100 x 865 x 1.150 mm |
Úhel natočení L/P | 33° / 33° |
Zadní pneumatika | 180/55ZR17 M/C (73W) |
Přední pneumatika | 120/70ZR17 M/C (58W) |
Zdvih předního kola | 120 mm |
Zdvih zadního kola | 140 mm |
Objem palivové nádrže | 17 litrů |
Typ rámu | Příhradový, vysokopevnostní ocel |
Stopa | 98 mm |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Kawasaki
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Zuzana Uhrová
Možná právě vy!
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.