Honda NC750X DCT - modrá matná
S námi vedle nešlápnete
1 integrální helma
2023
A
745
43.1 kW
224 kg
3.5 l/100
Popis
Jeden motocykl, který zvládne vše.
Majitelé model NC750X milují. Především pro jeho spolehlivost a bezpečnostní prvky. Vysoká kvalita konstrukce, odolné provedení, komplexní pohodlí a všestrannost z něj dělají ideální motocykl jak pro každodenní dojíždění do práce, tak pro víkendovou zábavu. Body získává za inovativní funkce, jako je integrovaný úložný prostor, i charakteristický dvouválcový motor s působivým točivým momentem i úsporou paliva. Oblíbeným doplňkem je dvouspojková převodovka Honda s možností automatického nebo ručního řazení. Ano, existuje celá řada důvodů, proč si model NC750X zamilovat. A my jsme jej ještě vylepšili.
Nejzajímavější funkce motorky
Ostřejší provedení a osvětlení LEDOchranu horní poloviny těla před větrem zajišťují ostře řezaný přední aerodynamický kryt a nově tvarovaný štít. Nově navržený světlomet LED disponuje charakteristickým provedením světla pro denní svícení a je doplněn o nové koncové světlo a směrová světla LED. |
Intuitivní ovládání, nižší výška sedla a větší úložný prostorPřístrojový panel LCD nabízí intuitivní využívání různých jízdních režimů, které můžete snadno ovládat spínačem na levé straně řídítek. Výška sedla je 800 mm, tedy o 30 mm nižší, což jezdci přináší pohodlnou a vzpřímenou jízdní polohu a vynikající viditelnost. Objem úložného prostoru, který se díky přepracování vnitřního tvaru zvýšil z 1 l na 23 l, teď pojme celoobličejovou helmu typu Adventure. |
Elektronické ovládání plynu (TBW) se 4 jízdními režimyTBW s sebou přináší výhodu přednastavených jízdních režimů (STANDARD, SPORT a RAIN), které upravují výkon motoru a charakteristiku brzdění motorem (i úroveň zásahů systému HSTC) tak, aby vyhovovaly vašim jízdním podmínkám. V režimu USER kromě toho můžete výkon motoru, brzdění motorem a úroveň zásahů systému HSTC přizpůsobit vlastním potřebám, takže dostanete přesně to, co potřebujete. |
Šestistupňová manuální převodovka nebo dvouspojková převodovka (DCT)Manuální převodovku teď řídí spojka v olejové lázni, která je u páčky o 20 % lehčí a řídí zadní kolo při rychlém řazení na nižší stupeň a tvrdém brzdění. U manuální i DCT verze využívá 1.–3. rychlostní stupeň nižší poměry, zatímco 4.–6. vyšší poměry, abyste ve městě měli lepší zrychlení. Uvolněná jízda po dálnici je zajištěná – při rychlosti 60 km/h jsou otáčky motoru jen 2 500 ot/min. |
Nižší hmotnost a snadnější ovladatelnostRozsáhlým přepracováním trubkového ocelového rámu (a různými dalšími drobnými vylepšeními) jsme snížili hmotnost o celých 6 kg. To společně s nízkým těžištěm kvůli dopředu nakloněným motorem ještě více usnadňuje ovladatelnost modelu NC750X. A to ve všech situacích, od projíždění rušnými ulicemi města přes změny jízdních pruhů na dálnici po zatáčení na venkovských cestách. |
Kvalitní odpružení a silné plynulé brzdění41mm přední vidlice opatřené dvojitým průtokovým ventilem Showa (SDBV) zajišťují dostatečnou absorpci velkých i malých nárazů, a to díky optimalizované kompresi a tlumení při roztažení. Zadní zavěšení Pro-Link s tlumičem Monoshock umožňuje nastavení předpětí pružiny. Díky přednímu dvoupístkovému třmenu a 320mm vlnitému kotouči a zadnímu jednopístkovému třmenu, 240mm kotouči a dvoukanálovému systému ABS máte výkonné a plynulé brzdění plně pod kontrolou. |
Výkonnější kapalinou chlazený řadový dvouválcový 8ventilový motor SOHC se systémem HSTCDíky přepracovanému časování vačky s pečlivým vyvážením mezi dvěma válci se nám podařilo navýšit maximální výkon o 2 kW na 43,1 kW. To znamená i 600 ot/min navíc, přičemž červená oblast otáček je teď nastavená na 7 000 ot/min. Systém kontroly trakce Honda (HSTC) zajišťuje vyladěné řízení tří úrovní přilnavosti zadní pneumatiky. |
Technické parametry
Motor
Počet válců | 2 |
Typ chlazení | Kapalina |
Zdvihový objem | 745 cm³ |
Kompresní poměr | 10,7:1 |
Vrtání x zdvih | 77 x 80 mm |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2 válec SOHC, splňuje EURO5 |
Výkon a Převodovka
Spojka | Mokrá lamelová, hydraulická 2spojková |
Maximální výkon | 43.1 kW |
Maximální točivý moment | 69Nm/4 750 ot. za min |
Převodovka | 6stupňová automatická dvouspojková převodovka DCT |
CO2 emise | 82 g/km |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Hydraulická, s jedním 320mm vlnovitým kotoučem, 2pístovým třmenem |
Zadní brzdy | Hydraulická, s jedním 240mm vlnovitým kotoučem, 1pístovým třmenem |
Přední odpružení | 41mm teleskopická vidlice |
Zadní odpružení | Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 800 mm |
Pohotovostní hmotnost | 224 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Světlá výška | 145 mm |
Rozvor | 1 535 mm |
D x Š x V | 2 210 x 846 x 1 330 mm |
Zadní pneumatika | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Přední pneumatika | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Zdvih předního kola | 120 mm |
Zdvih zadního kola | 120 mm |
Objem palivové nádrže | 14.1 litrů |
Typ rámu | Ocelový rám |
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.