Horwin EK1 světle modrý (limitovaná edice)- Comfort Range
Elegantní skútr, který můžete řídit od 15 let.
Více informacíS námi vedle nešlápnete
1 otevřená helma
2024
A1, AM, B
2.8 kW
92 (bez baterie) kg
Popis
Horwin EK1
Výkonově menší, ale rozměrově stejně vybavený bratříček skútru Horwin EK3. Pokud máte omezený rozpočet a nepotřebujete vysoké výkony, tento skútr bude ideální dopravní prostředek pro Vás. Proveze vás městem a okolím, zaparkujete prakticky kdekoli. S váhou 92 kg a silným elektromotorem uloženým koaxiálně v zadním kole je obratný, snadno ovladatelný a vždy připravený vyrazit.
Vyzkoušejte si skútr Horwin zdarma!
Výhoda elektromobility
- Na elektrický skútr nepotřebujete řidičský průkaz na motocykl, vystačíte s řidičským průkazem skupiny B
- Obsluha je velice snadná, stačí nabít, zapnout, vyrazit.
- Konstrukce skútru je jednodušší, než běžného motorového. Motor neobsahuje náplně, není zde převodovka ani variátor. Údržba je tak jednodušší a levnější, než u běžného motocyklu či skútru.
- Cena elektřiny je proti fosilním palivům nízká. Jen máloco stojí méně, než nabití baterie Horwinu do plné kapacity. No vážně, i zmrzlina je dražší, než elektřina do baterie.
- Horwin EK1 je lehký a obratný. Manipulace na místě i proplétání městskou dopravou jsou hračkou i pro jezdce menšího vzrůstu a hmotnosti.
- Parkování je hračka i v zaplněné metropoli. Skulinku mezi auty najdete snadno, modré zóny už vás nebudou strašit. Cesta na úřad nebo pracovní schůzky v centru města nejsou problém.
- Baterii můžete snadno vyjmout a nabíjet i mimo skútr, váží pouhých 15 kg. Pokud nemáte k dispozici garáž, nebo pozemek, pro nabíjení, nevadí, baterii nabijete i v předsíni svého bytu.
Nejzajímavější funkce motorky
Praktický, jednoduchý, designový
Přestože je vzhledově i rozměrově totožný se starším bratříčkem EK3, liší se EK1 výkonem, ale také technickým řešením uložení motorou. Elektromotor je zde osazen přímo v zadním kole, což ještě víc zjednodušilo hnací jednotku a nutná údržba je tak opravdu minimální.
Design je stejný s EK3, změnila se ale barevnost. EK1 jsou dostupné ve velice zajímavém matovém provedení laku, v atraktivní oranžové, pastelové modré, černé a bílé barvě.
Baterie
Horwin EK1 je vybaven 72 V lithiovou baterií s vestavěnou chytrou řídící elektronikou.
Skútr je dostupný se základní baterií s kapacitou 26 Ah (Standard Range), nebo ve variantě Comfort Range s větší baterií o kapacitě 36 Ah, díky čemuž se zvýší dojezd na praktických 100 km (samozřejmě v závislosti na jízdním stylu, profilu trati a zatížení). Skútr je možné dovybavit ještě druhou baterií, pro kterou je místo v úložném prostoru.
Osvětlení
Skútr je vybaven moderním LED osvětlením s jasným bílým světlem a velice nízkou spotřebou proudu. Tři LED žárovky osazené v hlavním reflektoru zajistí bezpečnou jízdu i ve tmě. Pro větší komfort při parkování je skútr vybaven automatickým zpožděním zhasínání, takže pokud přijedete po setmění, posvítí vám na i cestu z garáže.
Denní svícení je nejen vyhláškou předepsané, ale zajistí vaši lepší viditelnost a tím i zvýší bezpečí v provozu, tolik potřebné při jízdě na motocyklu. Díky automatickému dennímu svícení nikdy nevyjedete se zhasnutými světly.
Další vlastnosti
Zpátečka - i když je skútr lehký a manipulace s ním snadná, díky tlačítku R je mnohem snazší vycouvat, například při parkování v těsnějších prostorách se sklonem, odkud by bylo obtížné skútr vytlačit.
Přehledný kokpit - podsvícený a přehledně uspořádaný LCD display vám podá všechny informace, které potřebujete k jízdě. Jízdní režim, rychlost, okamžitou spotřebu energie, stav baterie a ujeté kilometry. Kromě toho rámeček displeje mění barvu podle okamžité rychlosti, což je nejen efektní designová vlastnost, ale v praxi pomůže získat přehled o okamžité rychlosti.
Kola - vakuové pneumatiky, do kterých je skútr EK1 obutý zajistí skvělou přilnavost a navíc jsou bezdefektové a mají lepší trvanlivost, než běžné pneumaticky. Litá kola z hliníkové slitiny dodají perfektní pevnost a stabilitu, ale jsou dostatečně lehká.
Podvozek - dvojice hydraulických tlumičů na předním i zadním kole zajišťují stabilitu při jízdě, ale také dostatečný komfort.
Velký úložný prostor - skútr je vybaven velkorysým úložným prostorem. Jedna schránka se nachází pod sedlem a vejde se do ní helma, batoh, nebo třeba nabíječka. Drobnosti jako doklady či telefon či peněženku uložíte snadno do schránky umístěné v karoserii pod řidítky. Tato schránka je vybavena i USB slotem, díky kterému snadno nabijete telefon nebo navigaci.
Technické parametry
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | Hydraulické, kotoučové, sdružené |
Přední odpružení | Hydraulické nenastavitelné |
Zadní odpružení | Hydraulické nenastavitelné |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 780 mm |
Pohotovostní hmotnost | 92 kg |
Světlá výška | 125 mm |
Rozvor | 1320 mm |
D x Š x V | 1900x690x1130 mm |
Úhel natočení L/P | 40 |
Zadní pneumatika | 110/70-13 |
Přední pneumatika | 100/80-14 |
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.