Just Ride
Společnost Kawasaki opět přichází s již legendárním označením Eliminator! Tento městský cruiser přináší do této oblíbené kategorie svěží vítr v podobě nadčasového vzhledu, nejmodernějších technologií a perfektní ovladatelnosti. To vše v designu, který odkazuje na tolik úspěšné Eliminatory z minulosti. Tento cruiser má za úkol otřást konvencemi svým elegantním vzhledem, nízkým a pohodlným posezem a snadným ovládáním. Přidejte zcela nový, lehký trubkový rám, nový výkonný dvouválcový motor odvozený od sportovnějších modelů Kawasaki a máte tu ten nejpokročilejší novodobý cruiser na trhu. Nepřemýšlejte nad ničím, relaxujte a užijte si jízdu!
Klíčové vlastnosti
Přívětivé pro cestující
Dostatečný výkon, pohodlné sedadlo pro spolujezdce a ergonomické madlo pro příslušenství usnadňují sdílení zážitků z jízdy na motocyklu Eliminator s přítelem.
Paralelní dvouválcový motor Ninja se silným výkonem v nízkých otáčkách
Motor Eliminator Parallel Twin nabízí silný točivý moment v nízkých otáčkách, což výrazně přispívá k ovladatelnosti a manévrovatelnosti v nízkých rychlostech a ke každodenní jízdě bez zátěže. Při dálničních rychlostech je díky silnému výkonu a lineární odezvě patrný jeho původ z modelu Ninja.
Uvolněná, vzpřímená jízdní pozice
Přirozená jízdní pozice s rukojeťmi umístěnými v místě, kam přirozeně sahají ruce, a stupačkami umístěnými tak, abyste neměli pocit stísněných nohou, poskytuje jezdci jistotu a přispívá ke každodenní jízdě bez stresu.
Zadní odpružení Twin-Shock
Kromě toho, že přispívají k jízdnímu komfortu a přirozené ovladatelnosti, připomínají zdvojené zadní tlumiče styl ortodoxních motocyklů Kawasaki.
Nízká výška sedadla
Výška sedla modelu Eliminator je s 735 mm nejnižší ze všech silničních modelů Kawasaki o objemu 250-500 cm3 a přispívá k jistému dosahu na zem. Příslušenství v podobě vysokého a nízkého sedadla umožňuje širokému okruhu jezdců užívat si na Eliminatoru jistotu a pohodlí.
18„/16“ kola
Kombinace dlouhého rozvoru s 18„ předními a 16“ zadními koly pomáhá dosáhnout nízké polohy hlavy a dlouhého a nízkého stylu.
Nízká hmotnost
Výška sedla modelu Eliminator je 735 mm a je nejnižší ze všech silničních modelů Kawasaki s objemem 250-500 cm3, což přispívá k jistému dosahu na zem. Příplatková vysoká a nízká sedadla umožňují širokému spektru jezdců užívat si Eliminator s jistotou a pohodlím.
Zcela nový příhradový rám
Konstrukce z vysokopevnostní oceli, inspirovaná vysoce výkonným příhradovým rámem modelu Ninja 400, umožňuje dosáhnout nízké výšky sedla modelu Eliminator při zachování aktivního výkonnostního potenciálu jeho sportovnějšího bratra.
Plně digitální přístrojové vybavení s otáčkoměrem
Kompaktní, kulatý, plně digitální přístrojový panel LCD nabízí moderní nádech, který doplňuje autentický styl modelu Eliminator. Vysoce čitelné uspořádání zahrnuje otáčkoměr ve stylu sloupku a ukazatel polohy převodového stupně - viditelné připomínky aktivního jízdního potenciálu modelu Eliminator. Připojení k chytrému telefonu umožňuje jezdci přístup k funkcím přístroje pro lepší zážitek z jízdy na motocyklu.
Eliminátor ocas
Zatímco zadní světlo LED připomíná styl původního modelu Eliminator, design zadní části je originální. Tenká, s lomenou spodní linií ostře se zužující vzhůru, přispívá k image aktivního výkonu.
Lehká, přirozená manipulace
Geometrie podvozku byla pečlivě vybrána tak, aby doplnila dlouhý a nízký styl a dosáhla lehkého a přirozeného ovládání. Lehká ovladatelnost modelu Eliminator zvyšuje důvěru jezdce a přispívá k jízdě bez stresu.
Horizontální design
Dlouhý a nízký design s elegantními proporcemi vytváří vertikálně tenká palivová nádrž a horizontální linie patrné od hlavové trubky až po originální záď. Design působivé karoserie střední třídy naznačuje rovnováhu mezi aktivním výkonem a klidem.
Technologie
ERGO-FIT systém od Kawasaki
ERGO-FIT je systém (soubor originálních dílů a příslušenství), který umožňuje širokému spektru jezdců upravit si svůj motocykl tak, aby se cítili na svém stroji komfortně a perfektně se jim ovládal.
ABS - Antiblokovací brzdový systém
ABS (Anti-lock Brake System) zajišťuje stabilní brzdný účinnek a zabraňuje zablokování kol.
Asistovaná, antihopingová spojka
Na základě závodní technologie byl tento pokročilý asistent vyvinutý tak, aby umožnoval využít maximálně brzdného účinku motoru a zároveň zabraňuje zablokování zadního kola při rychlém podřazování.