Kawasaki Meguro S1 černá 2025
Motocykl, který překonal celé století
Více informacíS námi vedle nešlápnete
2025
A, A2
233
12.9 kW
143 kg
Ano
Popis
Kawasaki Meguro S1
Motocykl, který překonal celé století
V roce 2024 si připomínáme stoleté výročí od založení značky Meguro, jedné z nejstarších japonských motocyklových značek vůbec. A právě nyní k oslavě tohoto výročí představuje společnost Kawasaki model Meguro S1. Krásný charismatický vintage retro motocykl se vzduchem chlazeným jednoválcovým motorem o objemu 233 ccm. Ikonický styl, který tento stroj zdědil přímo od tehdejší poslední Kawasaki Meguro SG 250 z roku 1964, je doprovázen příjemným pocitem z jízdy, který kombinuje příjemný rytmus jednoválcového motoru při jízdě v nízkých otáčkách a živý charakter v otáčkách vysokých. Lehký stroj s hbitým podvozkem a nízká výška sedadla z něj dělají vynikající motocykl pro každého, kdo miluje spojení značek Meguro a Kawasaki.
Výbava
Klíčové vlastnosti
Stylová drátěná kola o velkém průměru
Drátěné 18ti palcové přední, a 17ti palcové zadní kolo propůjčuje Meguru S1 výrazný stylový dobový vzhled a pocit z velké motorky, který přispívá ke snadné ovladatelnosti a také ke vzhledu dospělého motocyklu.
Kvalitní komponenty odkazující na tradici Meguro
Povedený vintage design dvoumístného sedadla s bílým lemováním, lakované ocelové blatníky vpředu i vzadu a velká drátěná kola dodávají novému Meguru S1 vzhled připomínající původní modely značky Meguro z minulého století a vytvářejí charismatický vzhled, který ocení všichni fanoušci klasických motocyklů.
Přístroje, které odkazují původní Megura
Kulaté budíky jsou vyvedené v retro stylu, s vestavěným LCD displejem mají speciální zbarvení a písmo na otáčkoměru i rychloměru, které připomíná původní modely Meguro, spolu s ikonickým červeným logem „Meguro“ vytištěným ve spodní části "budíků".
Přirozená jízdní pozice ve "Vintage" stylu
Poloha řídítek, sedadla řidiče a stupaček nastaví jezdce do uvolněné a vcelku vzpřímené pozice, která usnadňuje ovládání motocyklu, stejně jako tak, tomu bylo u klasických původních modelů značky Meguro.
Klasická palivová nádrž ve tvaru slzy s 3D emblémem Meguro
Palivová nádrž má tvar slzy, který přispívá k vzhledu původního motocyklu Meguro tak, jak to bylo v době jeho vzniku obvyklé. Tato nádrž je vybavena nově navrženým 3D znakem Meguro, který upoutá pozornost okolí a okamžitě identifikuje tuto novinku jako motocykl vzdávající hold původní značce Meguro.
Vzduchem chlazený motor s "vintage" designem
Zvláštní péče byla věnována vnějšímu designu motoru, aby konstruktéři vytvořili klasický vzhled i u moderního motoru s dobově tvarovanými částmi, včetně velkých zaoblených žeber na hlavě válce.
Příjemný pocit z jízdy zejména při nízkých rychlostech
Při jízdě nabízí motor Meguro S1 vzrušující pocit z jízdy díky velkému momentu setrvačnosti poměrně masivního klikového hřídele. Dostatek točivého momentu hned od prvního otočení plynovou rukojetí poskytuje zábavnou a podmanivou kvalitu jízdy - zejména v nízkém a středním pásmu otáček.
Světla a blinkry v souladu se stylem původních motocyklů Meguro
Elegantní, klasický vzhled Meguro S1 je umocněn originální parabolou a krytem hlavního světlometu, zadním světlem v retro stylu a též velkými kulatými směrovými světly.
Vzhled inspirován původními modely Meguro
Vzhled nového Meguro S1 vychází přímo z původní Kawasaki Meguro SG 250. Stačí jediný pohled na černo-chromovaný design palivové nádrže a Vaše volba je jasná. Původní vzhled nového Megura S1, navazuje na hrdou tradici starých modelů Meguro, je krásný již 100 let a zůstává věrný tomuto stylu dodnes.
Jedinečný pocit z jízdy na Meguru
Nové Meguro S1 je inspirováno jízdním projevem původních modelů Meguro, s jízdní pozicí, zvukem výfuku a celkovým pocitem z jízdy, který je znám těm, kteří milují klasické motocykly. Tento motocykl představuje parádní pohled do světa Meguro pro každého, kdo má tuto původní japonskou značku rád.
Špičkový doutníkový výfuk Kawasaki z nerezové oceli
Výfukové potrubí a tlumič jsou vyrobeny z nerezové oceli a mají leštěný povrch té nejvyšší kvality, jakou umí jen v Kawasaki. Sběrná trubka svodu elegantně vyhází z motoru a končí tlumičem ve stylu „doutníkového výfuku“, který oslavuje krásný vzhled raných modelů značky Meguro, pro opravdový klasický vintage styl.
Povrchová úprava v černé barvě s chromováním, jako původní Meguro
Černý lak použitý na kovových částech motocyklu je pečlivě spárován s chromovaným povrchem ostatních částí tak, aby tento model získal charakteristický vzhled původních motocyklů značky Meguro.
Speciálně laděný výfuk, který odpovídá původní Kawasaki Meguro SG 250
Zvuk této novinky je inspirován tóny původní Kawasaki Meguro SG 250. Skutečný zvuk původního modelu je použitý k jemnému doladění zvuku výfuku u nové Meguro S1. Výsledný zvuk je obohacen o "basy" a "zvonění", tedy o zvuky podobné originálu, jak při akceleraci, tak při chodu na volnoběh.
Meguro S1 - štíhlý, kompaktní a lehký stroj
Podvozek tohoto motocyklu je štíhlý a má kompaktní proporce, což umožňuje velmi snadné ovládání, bez jakékoliv námahy. Celý koncept byl navržen tak, aby byl stroj opravdu lehký (pohotovostní hmotnost je 143 kg) s nízkou výškou sedadla řidiče (740 mm), díky čemuž je dědictví značky Meguro přístupné více jezdcům než kdykoliv předtím.
Celý motocykl vyrobený v kvalitě původních Meguro
Kvalita zpracování nové Meguro S1 je zřejmá už na první pohled u všech detailů, které mají velmi kvalitní provedení. Od stylového vintage sedadla přes dobově vyhlížející světla, leštěný nerezový výfuk, až po ráfky a nádrž, kde se nešetřilo chromováním. Důraz na detail ukazuje nové Meguro S1 jako důstojného nástupce původních motocyklů a jako špičkový novodobý retro stroj.
ABS - Antiblokovací brzdový systém
ABS (Anti-lock Brake System) zajišťuje stabilní brzdný účinnek a zabraňuje zablokování kol.
Technické parametry
Motor
Počet válců | 1 |
Typ chlazení | Vzduchem |
Zdvihový objem | 233 cm³ |
Zapalování | Digital |
Mazání | Tlakové mazání, mokrá vana |
Způsob startování | Elektrický |
Palivový systém | Vstřikování paliva: Ø 32 mm x 1 |
Ventilový rozvod | SOHC, 2 ventily |
Kompresní poměr | 9.0:1 |
Vrtání x zdvih | 67 x 66 mm |
Typ motoru | Vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec |
Výkon a Převodovka
Spojka | Mokrá vícelamelová |
Převodový stupeň 1. | 3.000 (39/13) |
Převodový stupeň 2. | 2.067 (31/15) |
Převodový stupeň 3. | 1.556 (28/18) |
Převodový stupeň 4. | 1.261 (29/23) |
Převodový stupeň 5. | 1.040 (26/25) |
Převodový stupeň 6. | 0.852 (23/27) |
Maximální výkon | 12.9 kW |
Maximální točivý moment | 18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 rpm |
Převodovka | 6stupňová |
Primární převodový poměr | 2.871 (89/31) |
Sekundární převodový poměr | 2.714 (38/14) |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Jeden kotouč o průměru 265 mm. Třmen: Dva pístky: |
Zadní brzdy | Jeden 220mm kotouč. Třmen: Jednolitý pístek |
Přední odpružení | 37 mm teleskopická vidlice |
Zadní odpružení | Dvojité tlumiče s nastavitelným předpětím |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 740 mm |
Pohotovostní hmotnost | 143 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Světlá výška | 150 mm |
Rozvor | 1415 mm |
D x Š x V | 2125 x 800 x 1090 mm |
Úhel natočení L/P | 40° / 40° |
Zadní pneumatika | 110/90-17M/C 60S |
Přední pneumatika | 90/90-18M/C 51S |
Zdvih předního kola | 117 mm |
Zdvih zadního kola | 95 mm |
Objem palivové nádrže | 12 litrů |
Typ rámu | polodvojitý kolébkový |
Stopa | 99 mm |
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Kawasaki
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Zuzana Uhrová
Možná právě vy!
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.