QJMOTOR SRT 700X Světle Šedá
S námi vedle nešlápnete
2023
A, A2
700
54 kW
240 kg
Ano
Popis
SRT 700 X
cestování bez kompromisů...
SRT 700 X nabízí bohatou standardní výbavu, díky které jednoznačně vyniká ve střední cestovní enduro třídě. Každodenní dojíždění do práce, pohodová víkendová vyjížďka, nebo prázdninová cesta k moři - jaké dobrodružství zažijete, je jen na Vás. Obrovská všestrannost, perfektní ergonomie a kvalitní výbava dělají z SRT 700 X ideální cestovní motocykl. Jedná se o stroj se silným a zábavným motorem, pohodlným uvolněným posezem a se snadnou ovladatelností. Ideální pro jezdce, kteří chtějí zažít maximální jízdní komfort na každé cestě. Objevujte další a další dobrodružství s SRT 700 X...
Výkonný dvouválcový motor 698 ccm
Dvouválcový řadový 8mi ventilový čtyřtaktní motor o objemu 698 ccm plní emisní normu Euro 5 a poskytuje výkon 54 kW (73,5 k) a točivý moment 67 Nm. Díky nejmodernějšímu elektronickému vstřikování paliva motor SRT 700 X svižně a jemně reaguje na všechny povely jezdce, má výbornou akceleraci a je hospodárný ve spotřebě paliva.
Prémiový brzdový systém od firmy Brembo
Přední i zadní brzdové třmeny dodává pro SRT 700 X renomovaná značka Brembo a jsou vybaveny systémem ABS. Radiálně montované přední brzdové třmeny spolu s radiální přední brzdovou pumpou a kotouči o velkém průměru vpředu i vzadu nabízí bezpečné zastavení i s plně naloženým strojem v každé jízdní situaci. Dva brzdové kotouče o průměru 320 mm vpředu a jeden 260 mm kotouč vzadu zajišťují přesně dávkovatelný a přitom silný brzdný výkon.
Precizně fungující podvozek Marzocchi
Podvozek s velkými zdvihy tlumičů je vybaven opravdu kvalitními vidlicemi a zadním centrálním tlumičem od renomované značky Marzocchi, kterou možná znáte z některých evropských motocyklů Ducati nebo KTM. Přední obrácená (upside-down) vidlice i zadní centrální tlumič, okamžitě a přesně reagují na aktuální nerovnosti terénu a zajištují snadnou a precizní ovladatelnost. SRT 700 X Vás mile překvapí svými jízdními vlastnostmi při jízděna lehko v jednom, tak i s bagáží a se spolujezdcem.Výfuk vhodný pro terénní použití
U SRT 700 X zajišťuje výfukový systém 2 do 1 s vysoko umístěným zadním tlumičem výfuku charakteristický enduro vzhled motocyklu a velkou světlou výšku pro výlety do nezpevněného terénu.
Barevný TFT multifunkční displey
Přehledný, skvěle čitelný, barevný 5ti palcový TFT displej je vybaven automatickým denním a nočním režimem osvětlení a konektivitou pomocí připojení přes Bluetooth. Přehledně zobrazuje aktuální rychlost, otáčky, tripmetr, obsahu nádrže, čas jízdy a obsahuje též ukazatel zařazeného rychlostního stupně. V kokpitu je integrována i zásuvka USB pro snadné napájení Vašeho cestovního vybavení (telefon, navigaci atd...)Ovládání TFT displeje pomocí ovladačů na řídítkách
Všechny funkce TFT přístrojového panelu lze ovládat a přepínat přímo z ovládacích prvků na řídítkách. To nabízí vysoký jízdní komfort a maximální pohodlí při jízdě, jak ve dne, tak hlavně v noci.
Moderní technologie LED osvětlení
Moderní technologie LED osvětlení hlavního světlometu, směrových světel a zadních světel je nenáročná na údržbu zajišťuje optimální viditelnost a dokonale osvětlenou vozovku za soumraku i ve tmě.
Chrániče rukou (blástry) ve standardu
Robustní chrániče rukou s hliníkovými držáky a plastovými skořepinami odvádějí vítr od jezdcových rukou a nabízejí dodatečnou ochranu řídítek a páček v případě nechtěného pádu.
Vyhřívané rukojeti a sedadlo jako standardní výbava
Dalším výbavou za kterou si nemusíte připlácet jsou u SRT 700 X vyhřívané rukojeti a sedadlo řidiče, které lze pohodlně ovládat z řídítek. Funkce, která zajišťuje maximální jízdní komfort na každé cestě.
Komfortní dvoudílné vyhřívané sedadlo
Velmi kvalitní a komfortní dvoudílné sedadlo je navrženo pro co největší pohodlí řidiče i spolujezdce a to i na dlouhých cestách na dovolenou. Pod sedadlem spolujezdce je malý úložný prostor na Vaše drobné vybavení. Sedadlo řidiče je už v seriovém provedení vyhřívané.
Odolný padací rám ve standardu
Kvalitní, velmi odolný padací rám umístěný okolo motoru je namontován na zesílených závěsných bodech na hlavním rámu motocyklu a chrání tak motor a části kapotáže v případě nechtěného pádu motocyklu na bok.
Hliníková drátěná kola obutá na pneumatikách Metzeler Tourance
SRT 700 X je standardně vybaven drátěnými koly v enduro stylu a má 19ti palcové přední kolo. Bezdušové pneumatiky Metzeler s hrubším vzorkem jsou ideální i pro výlety do nezpevněného terénu.
Hlavní stojan ve standardu
Kromě bočního stojánku je SRT 700 X vybaven také robustním hlavním stojanem. To nabízí bezpečnější parkování motocyklu, zejména na nezpevněném povrchu a též usnadní údržbu stroje.
Originální sada hliníkových kufrů
K SRT 700 X lze přiobjednat též kvalitní originální sadu uzamykatelných hliníkových kufrů. Horní kufr a boční kufry lze vyjmout v několika jednoduchých krocích a nabízejí dostatečný úložný prostor pro každou Vaši cestu. Horní kufr s úložným prostorem 45 litrů a dva boční kufry, každý o objemu 37 a 30 litrů, nabízejí dostatek místa pro Vaše cestovní vybavení.
Kvalita zpracování, která Vás překvapí
SRT 700 X, stejně jako naše ostatní modely mají příjemný neokoukaný design. Co Vás ale mile překvapí je hezké zpracování a krásné detaily, které dělají celek. Jmenujme například pohodlné vyhřívaní sedadlo, které u jiných značek by bylo spíše příplatkové příslušenství, než seriová výbava. Ladně působí celá stavba stroje a opravdu krásná jsou zlatá paprsková kola. Nakonec zmíníme například seriové rolničky pod kyvnou vidlicí a nebo neokoukaný design kokpitu s ovládáním na řídítkách - to vše je seriový SRT 700X!
SRT 700 X je k dispozici i s výkonem 35kW!
SRT 700 X je k dispozici také jako 35 kW varianta a splňuje tak požadavky pro řidičské oprávnění skupiny A2. Což je ideální pro mladé motorkáře!
Rozdíl mezi SRT 700 a SRT 700 X
1) Kola:
SRT 700 X má drátěná kola (17"zadní a 19"přední obuté na pneumatikách Metzeler Tourance),
SRT 700 má litá hliníková kola (17"přední i zadní kolo je obuté na pneumatikách Pirelli Angel GT),
Z toho plyne, že varianta „X“ má díky přednímu 19" a více terénním pneumatukám lepší průchodnost terénem.
2) Výška motocyklu:
SRT 700 X je celkové vyšší o 40 mm než SRT700, nejen sedadlo, ale celý motocykl.
3) Výfuk:
SRT 700 X má výfuk klasicky na pravé straně, SRT 700 má koncovku pod motorem.
4) Světlá výška:
Díky vyšší stavbě motocyklu a výfuku na boku, má SRT 700X mnohem vyšší světlou výšku.
5) Hlavní stojan:
SRT 700 nemůže mít díky výfuku pod motorem centrální stojan. Varianta "X" ho má ve standardu.
6) Hmotnost motocyklu:
SRT 700 je o 5kg lehčí než SRT 700 X. Za jízdy tento rozdíl nepoznáte. Ale při manipulaci na místě máte díky nižší stavbě SRT 700 pocit, že je ten rozdíl větší.
7) Těžiště:
SRT 700 má díky výfuku umístěném pod motorem těžiště níže a v ose motocyklu.
8) Kufry za příplatek:
SRT 700 X má pravý kufr díky výfuku „vykouslý“ a má objem jen 30 litrů. SRT 700 má oba boční kufry stejné o objemu 37 litrů.
Technické parametry
Motor
Počet válců | 1 |
Typ chlazení | Kapalina |
Zdvihový objem | 698 cm³ |
Zapalování | Digital |
Způsob startování | Elektrický |
Výkon a Převodovka
Maximální výkon | 54 kW |
Maximální točivý moment | 67 Nm |
CO2 emise | 118 g/km |
Brzdy a Odpružení
Přední brzdy | Dvojitá kotoučová brzda ø 320 mm / ABS |
Zadní brzdy | Jednokotoučová brzda 260 mm / ABS |
Přední odpružení | Obrácená hydraulická teleskopická vidlice |
Zadní odpružení | Centrální tlumič |
Rám a rozměry
Výška sedadla | 830 mm |
Pohotovostní hmotnost | 240 kg |
Pohotovostní hmotnost vč. kapalin | ano |
Rozvor | 1505 mm |
D x Š x V | 2.220 mm / 925 mm / 1.480 mm |
Zadní pneumatika | 150/70 ZR 17 |
Přední pneumatika | 110/80 ZR 19 |
Objem palivové nádrže | 19.5 litrů |
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.