Vespa GTV 300 HPE RST ABS E5 - béžová 2024
S námi vedle nešlápnete
2023
A, A2
300
16 kW
158 kg
3.3 l/100
Popis
GTV 300 HPE RST ABS E5
Na veletrhu EICMA na podzim 2022 vytáhlo Piaggio z rukávu mimořádně ušlechtilé eso - retrak Vespa GTV. Nejnovější model oblíbeného GTV se tam ukázal jako mimořádná atrakce. Vespa se totiž s designem nového modelu GTV odvážně a kreativně pustila na špacír. Zatímco jeho předchůdci tíhli ke klasické, téměř strohé eleganci, GTV 2023 je sportovnější než kdykoli předtím.
Významné jedinečné prodejní prvky - světlomet na předním blatníku a otevřená trubková řídítka - zůstaly zachovány. Vůz je k dispozici ve dvou různých barevných provedeních. Béžová a černá. To na první pohled nezní tak vzrušujícím způsobem. Ale zejména béžová verze v kombinaci s černými příplatkovými díly vytváří mimořádně sportovní vzhled. Na zrcátkách, kroužku předního světlometu, rámu zadního světla, madle, ozdobných lištách, lemování výfuku, krytu kyvné vidlice a koncovkách řídítek ex works není vidět žádný třpytivý chrom. Vše je v matné černé barvě. To platí i pro emblémy Vespa, ráfky a stupačky.
V ostrém kontrastu jsou oranžové akcenty. Grafika na obou bocích, kaskádových vložkách a na čelním skle svým křiklavým zbarvením umocňuje sportovní charakter vozidla.
Tentokrát nedostalo GTV přezdívku SEI GIORNI, protože nemá startovní číslo 6, které bylo velkým znakem posledních generací GTV.
Kromě vzhledu se GTV dočkalo i některých změn, i když někteří puristé nebudou úplně spokojeni. Tachometr, který je vystaven na řídítkách, je nyní plně digitální a osvětlení je celé LED. Bezklíčový systém vám ušetří často únavné šátrání po klíči v kapse kalhot nebo bundy, zvláště v rukavicích, když chcete nastartovat více než 23koňový motor HPE o objemu 300 cm3.
Jedinou drobnou kaňkou na jinak naprosto špičkovém voze je skutečnost, že podvozek není stejný jako u nové generace GTS, ale stále vychází z podvozku předchozí verze. Celkově to však nijak nesnižuje požitek z jízdy.
Nové GTV dosahuje mimořádně zdařilé rovnováhy mezi tradicí a budoucností.
Nejzajímavější funkce motorky
Ukazatele Klasický tachometr k vespařskému designu prostě patří. Spolu s ním budete mít před sebou i další kontrolky jako například ABS, rezervu, směrová světla a další. Je zde zahrnut i malý digitální display, kde si můžete přepínat mezi základními funkcemi palubního počítače.
|
Přední přihrádka U každé Vespy najdeme pod řidítky zamykací přihrádku, kam lze odložit nějaké drobnosti jako doklady či mobilní telefon. Zároveň je přihrádka vybavena i USB portem a lze mobil za jízdy i nabíjet.
|
Úložný prostor Kromě přední přihrádky, najdete větší úložný prostor pod sedlem. Bezproblémů tam dáte jednu otevřenou přilbu a ještě Vám zbyde nějaké místo k dobru. Mimo jiné můžeme najít pod sedlem i hrdlo palivové nádrže. |
ABS Všechny modely řady Vespa GTS mají bezpečnostní systém ABS na předním i zadním 12" kole.
|
Navštivte naši autorizovanou prodejnu
Praha Piaggio
Na motorku je potřeba si sednout. Bude se vám tu věnovat:
Jan Novák
Ondřej Žyrek
Ze stejné modelové řady Zobrazit všechny
9 značek motocyklů, servis, oblečení, doplňky i náhradní díly, to vše v Praze a Liberci
Za řídítky motorek, v servisu i prodeji moto vybavení
Registrace motorky, předváděcí jízdy zdarma, výměna zboží a další.
Vyber si tu správnou helmu přímo pro tebe a vyzkoušej ji při testovací jízdě.
S PPL Parcel Smart máš dopravu na každou objednávku ZDARMA.